درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38618صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 15:48
روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
یک نویسنده و کارشناس ارشد ارتباطات در نشست کتابخوان ویژه معرفی کتاب های ارتباطات گفت: ابر روابط عمومی یعنی، تسلط کارشناسان و متصدیان روابط عمومی به مهارت های اطلاع رسانی، تولید محتوا و افزایش مهارت های ارتباطی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک نویسنده و کارشناس ارشد ارتباطات در نشست کتابخوان ویژه معرفی کتاب های ارتباطات گفت: ابر روابط عمومی یعنی، تسلط کارشناسان و متصدیان روابط عمومی به مهارت های اطلاع رسانی، تولید محتوا و افزایش مهارت های ارتباطی.
 
 به گزارش شارا به نقل از سقزرووداو؛ ابراهیم محمدحسینی اظهار داشت: آشنایی با قواعد جهانی آنلاین نویسی، آشنایی با انواع روزنامه نگاری جایگزین، موبایلی، مشارکتی، چند رسانه ای، شبکه ای، شهروندی، آنلاین و ویکی از دیگر ضرورت هایی است که کارشناسان روابط عمومی ادارات باید به آن توجه کنند.
 
 این روزنامه نگار با بیان اینکه، خبرگزاری های پیشرو، خبرنگاران خود را به جعبه ابزار روزنامه نگاری موبایلی مجهز می کنند، تصریح کرد: مسئولان در استان کردستان و شهرستان سقز نیز باید کارشناسان و روابط عمومی های ادارات را به این ابزارها مجهز کنند و این هزینه ها توسط دستگاه پرداخت شود.
 
 کارشناس روابط عمومی فرمانداری سقز با عنوان اینکه، در عصر اطلاعات و زیست بوم جدید رسانه ای قرار گرفته ایم، عنوان کرد: وظیفه متصدیان روابط عمومی ها در این زیست بوم شبکه ای، استفاده از ظرفیت های شهروندان است تا بخشی از دغدغدهای مردم به سیاست سازمان تبدیل شود.
 
 محمد حسینی با تشریح کتاب هفت جلدی روزنامه نگاری جدید، تصریح کرد: روابط عمومی ادارات فقط نبایستی به رسانه های جریان اصلی توجه کنند بلکه بایستی از رسانه های جایگزین و شهروندی که با عنوان های روزنامه نگاری توزیعی، جماعتی، خودگردان مشهور است ، بهره بگیرند.
 
 این فعال حوزه رسانه با اشاره به تغییرات تکنولوژیک و تغییر در الگوی خوانش رسانه ای مخاطبان و تغییر ذائقه، عنوان کرد: استفاده از تاکتیک و تکنیک های روزنامه نگاری بایستی مد نظر فعالان عرصه ارتباطت به ویژه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد