شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي ادارات بايد به ابر روابط عمومي تبديل شوند
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 16:24 کد خبر:38618
يك نويسنده و كارشناس ارشد ارتباطات در نشست كتابخوان ويژه معرفي كتاب هاي ارتباطات گفت: ابر روابط عمومي يعني، تسلط كارشناسان و متصديان روابط عمومي به مهارت هاي اطلاع رساني، توليد محتوا و افزايش مهارت هاي ارتباطي.


شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| يك نويسنده و كارشناس ارشد ارتباطات در نشست كتابخوان ويژه معرفي كتاب هاي ارتباطات گفت: ابر روابط عمومي يعني، تسلط كارشناسان و متصديان روابط عمومي به مهارت هاي اطلاع رساني، توليد محتوا و افزايش مهارت هاي ارتباطي.
 
 به گزارش شارا به نقل از سقزرووداو؛ ابراهيم محمدحسيني اظهار داشت: آشنايي با قواعد جهاني آنلاين نويسي، آشنايي با انواع روزنامه نگاري جايگزين، موبايلي، مشاركتي، چند رسانه اي، شبكه اي، شهروندي، آنلاين و ويكي از ديگر ضرورت هايي است كه كارشناسان روابط عمومي ادارات بايد به آن توجه كنند.
 
 اين روزنامه نگار با بيان اينكه، خبرگزاري هاي پيشرو، خبرنگاران خود را به جعبه ابزار روزنامه نگاري موبايلي مجهز مي كنند، تصريح كرد: مسئولان در استان كردستان و شهرستان سقز نيز بايد كارشناسان و روابط عمومي هاي ادارات را به اين ابزارها مجهز كنند و اين هزينه ها توسط دستگاه پرداخت شود.
 
 كارشناس روابط عمومي فرمانداري سقز با عنوان اينكه، در عصر اطلاعات و زيست بوم جديد رسانه اي قرار گرفته ايم، عنوان كرد: وظيفه متصديان روابط عمومي ها در اين زيست بوم شبكه اي، استفاده از ظرفيت هاي شهروندان است تا بخشي از دغدغدهاي مردم به سياست سازمان تبديل شود.
 
 محمد حسيني با تشريح كتاب هفت جلدي روزنامه نگاري جديد، تصريح كرد: روابط عمومي ادارات فقط نبايستي به رسانه هاي جريان اصلي توجه كنند بلكه بايستي از رسانه هاي جايگزين و شهروندي كه با عنوان هاي روزنامه نگاري توزيعي، جماعتي، خودگردان مشهور است ، بهره بگيرند.
 
 اين فعال حوزه رسانه با اشاره به تغييرات تكنولوژيك و تغيير در الگوي خوانش رسانه اي مخاطبان و تغيير ذائقه، عنوان كرد: استفاده از تاكتيك و تكنيك هاي روزنامه نگاري بايستي مد نظر فعالان عرصه ارتباطت به ويژه روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي باشد.