درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:55   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38618صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 16:24
روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
یک نویسنده و کارشناس ارشد ارتباطات در نشست کتابخوان ویژه معرفی کتاب های ارتباطات گفت: ابر روابط عمومی یعنی، تسلط کارشناسان و متصدیان روابط عمومی به مهارت های اطلاع رسانی، تولید محتوا و افزایش مهارت های ارتباطی.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک نویسنده و کارشناس ارشد ارتباطات در نشست کتابخوان ویژه معرفی کتاب های ارتباطات گفت: ابر روابط عمومی یعنی، تسلط کارشناسان و متصدیان روابط عمومی به مهارت های اطلاع رسانی، تولید محتوا و افزایش مهارت های ارتباطی.
 
 به گزارش شارا به نقل از سقزرووداو؛ ابراهیم محمدحسینی اظهار داشت: آشنایی با قواعد جهانی آنلاین نویسی، آشنایی با انواع روزنامه نگاری جایگزین، موبایلی، مشارکتی، چند رسانه ای، شبکه ای، شهروندی، آنلاین و ویکی از دیگر ضرورت هایی است که کارشناسان روابط عمومی ادارات باید به آن توجه کنند.
 
 این روزنامه نگار با بیان اینکه، خبرگزاری های پیشرو، خبرنگاران خود را به جعبه ابزار روزنامه نگاری موبایلی مجهز می کنند، تصریح کرد: مسئولان در استان کردستان و شهرستان سقز نیز باید کارشناسان و روابط عمومی های ادارات را به این ابزارها مجهز کنند و این هزینه ها توسط دستگاه پرداخت شود.
 
 کارشناس روابط عمومی فرمانداری سقز با عنوان اینکه، در عصر اطلاعات و زیست بوم جدید رسانه ای قرار گرفته ایم، عنوان کرد: وظیفه متصدیان روابط عمومی ها در این زیست بوم شبکه ای، استفاده از ظرفیت های شهروندان است تا بخشی از دغدغدهای مردم به سیاست سازمان تبدیل شود.
 
 محمد حسینی با تشریح کتاب هفت جلدی روزنامه نگاری جدید، تصریح کرد: روابط عمومی ادارات فقط نبایستی به رسانه های جریان اصلی توجه کنند بلکه بایستی از رسانه های جایگزین و شهروندی که با عنوان های روزنامه نگاری توزیعی، جماعتی، خودگردان مشهور است ، بهره بگیرند.
 
 این فعال حوزه رسانه با اشاره به تغییرات تکنولوژیک و تغییر در الگوی خوانش رسانه ای مخاطبان و تغییر ذائقه، عنوان کرد: استفاده از تاکتیک و تکنیک های روزنامه نگاری بایستی مد نظر فعالان عرصه ارتباطت به ویژه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد