درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38521صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 14:42
پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز روابط عمومیروابط عمومی
معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و روابط عمومی را مدیریت نرم و هوشمند در دستگاه های اجرایی دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیامی روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و روابط عمومی را مدیریت نرم و هوشمند در دستگاه های اجرایی دانست.

به گزارش شارا به نقل از معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، «حسینعلی امیری» امروز- شنبه- در این پیام اظهار داشت: امروز - بیست و هفت اردیبهشت - روز ملی روابط عمومی وارتباطات است، بخشی از هر مجموعه و تشکیلات که ارتباطات داخلی وخارجی را تنظیم می کند. جهان از روزی حس کرد محتاج `ارتباطات` است که تازه وارد عصر انفجار اطلاعات شده بود.


امیری در این پیام خاطرنشان کرد: از زمانی که مارشال مک لوهان نظریه «دهکده جهانی» را مطرح کرد و محور اندیشه تمدن غرب جدید قرار گرفت تا امروز، قریب یک قرن است که تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهمترین دستاورد و اصلی ترین ابزار توسعه و تفوق و حتی سلطه قدرت های برتر بر دیگر جوامع اند.


وی در این پیام یادآور شد: روابط عمومی در دنیای امروز، یکی از مهمترین و موثرترین بخش های هر مجموعه و دستگاه اجرایی است، چرا که امروزه سیستم ها، ساختارها و روابط انسانی، اجتماعی بسیار پیچیده تر از گذشته اند، و اقناع، شرط اول و لازم هر اقدامی است.


معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد: اجزاء و بخش های مختلف در هر دستگاه اجرایی وظایف و ماموریت های تخصصی متفاوت دارند که البته باید بین اجزاء هماهنگی وجود داشته باشد و اینجاست که نقش روابط عمومی اهمیت پیدا می کند.


امیری اضافه کرد: کار روابط عمومی آگاهی بخشی به نیروی انسانی برای ارتقاء کیفی و کمی بهره وری دستگاه و سیستم، و معرفی صحیح و صادقانه یک مجموعه با همه جزئیات و عملکردهایش به مخاطب است.


وی در این پیام افزود: کار روابط عمومی تدوین، تنظیم و بسته بندی اطلاعات و انتشار مناسب آن برای شناخت بهتر و دقیق تر نسبت به ماهیت و کارکردهای دستگاه برای قضاوت صحیح مخاطب و همچنین ترسیم و تصویرسازی محاسن یک مجموعه و اصلاح معایب آن است.


معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: روابط عمومی تعاملات و ارتباطات را در جریان فعالیت یک مجموعه تنظیم و حرکت مجموعه را روان و آسان می کند. روابط عمومی، یک کنش فیزیکی و یک کار اجرایی نیست، بلکه با جان ها، با اراده ها، با افکار و اندیشه ها و با احساسات وعواطف انسانی سر و کار دارد.


وی در این پیام افزود: روابط عمومی یعنی دل ها را به هم نزدیک کردن، یعنی بر افکار تیره، نور آگاهی تاباندن، یعنی عقیده ها و سلیقه ها را مثل تار و پود فرش با نظمی خاص در هم تنیدن و نقشی زیبا آفریدن، یعنی جزء جزء یک مجموعه انسانی در یک سیستم اجرایی را چنان مهندسی معکوس کردن که مثل یک ساعت‌ نفیس سوئیسی دقیق و بی نقص کار کند.


معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت: روابط عمومی یعنی ارتباط مجموعه را با مجموعه های هم عرض یا بالاتر و پایین تر، چنان هوشمندانه و هنرمندانه طراحی کرده باشی که «تعامل» درنهایت استحکام و درعین حال در اوج ظرافت و نرمی باشد.


امیری در این پیام، معاونت امور مجلس ریاست جمهوری را یکی از مجموعه هایی دانست که روابط عمومی می تواند نقش مهمی در چگونگی اجرای ماموریت هایش ایفا کند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد