درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 01:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38470صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 15:50
روابط عمومی در تصمیمات راهبردی یاری گر مدیران است
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.

به گزارش شارا، فاطمه آرامجو در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی به معنای عام، هنر و علم اجتماعی است که همه افراد در زندگی شخصی و اجتماعی خود به آن وابسته و برای حضور در جامعه نیازمند ارتباطات هستند؛ از طرفی روابط عمومی به معنای خاص، به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی در کنار مدیران سازمانها و نهادها برای تصمیم گیری و ترسیم مسیر سازمان دارای جایگاه ویژه است؛ چراکه روابط عمومی بعنوان حلقه ارتباطی مردم و سازمان، با تلفیقی از هنر، تخصص و خلاقیت، وظیفه خطیری در فرایند دستیابی مدیران به افکار عمومی و از طرفی مهندسی افکار عمومی جامعه نسبت به سازمان داشته و می تواند با ترسیم شفاف خدمات سازمان از یک سو و شناسایی انتظارات مردم و نقاط ضعف عملکرد سازمان، در اخذ تصمیمات استراتژیک یاری گر مدیران باشد.


وی افزود: بیست و هفتم اردیبهشت ماه که به نام استاد فرزانه و متخصص این حوزه، پروفسور کاظم معتمدنژاد که از مشاهیر و مفاخر ارزشمند خراسان جنوبی هستند، به نام “روز ارتباطات و روابط عمومی” نامگذاری شده است، بهانه ای است برای تبریک و خدا قوت به همه تلاشگران عرصه خطیر ارتباطات و تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی ها.


آرامجو گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالین، تلاشگران و هنرمندان این عرصه تبریک و شادباش عرض می نمایم و امیدوارم مسئولین روابط عمومی با تقویت دانش و مهارت تخصصی و حرفه ای و با استفاده از فناوری های نوین و نیز برقراری ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها بعنوان ابزار ارتباطات، به صورت هنرمندانه و خلاقانه در جهت پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف و شناسایی و تلاش درجهت براورده ساختن انتظارات مردمی و رفع نقاط ضعف عملکردی سازمان، در جامعه امیدآفرین بوده و مدیران محترم سازمان ها نیز با درک جایگاه واقعی روابط عمومی و استفاده از تمام ظرفیت بی نظیر این حوزه برای توسعه کمی و کیفی اطلاع رسانی و پاسخگویی شفاف به جامعه و تقویت همدلی، اعتماد، همراهی و خدمت رسانی به مردم موفق و موید باشند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد