شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : روابط عمومي در تصميمات راهبردي ياري گر مديران است
جمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:26 کد خبر:38470
سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي گفت: روابط عمومي مي تواند با ترسيم شفاف خدمات سازمان از يك سو و شناسايي انتظارات مردم و نقاط ضعف عملكرد سازمان، در اخذ تصميمات استراتژيك ياري گر مديران باشد.

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري خراسان جنوبي گفت: روابط عمومي مي تواند با ترسيم شفاف خدمات سازمان از يك سو و شناسايي انتظارات مردم و نقاط ضعف عملكرد سازمان، در اخذ تصميمات استراتژيك ياري گر مديران باشد.

به گزارش شارا، فاطمه آرامجو در پيامي به مناسبت 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي اظهار داشت: روابط عمومي به معناي عام، هنر و علم اجتماعي است كه همه افراد در زندگي شخصي و اجتماعي خود به آن وابسته و براي حضور در جامعه نيازمند ارتباطات هستند؛ از طرفي روابط عمومي به معناي خاص، به عنوان يك سامانه مشورتي و مديريتي در كنار مديران سازمانها و نهادها براي تصميم گيري و ترسيم مسير سازمان داراي جايگاه ويژه است؛ چراكه روابط عمومي بعنوان حلقه ارتباطي مردم و سازمان، با تلفيقي از هنر، تخصص و خلاقيت، وظيفه خطيري در فرايند دستيابي مديران به افكار عمومي و از طرفي مهندسي افكار عمومي جامعه نسبت به سازمان داشته و مي تواند با ترسيم شفاف خدمات سازمان از يك سو و شناسايي انتظارات مردم و نقاط ضعف عملكرد سازمان، در اخذ تصميمات استراتژيك ياري گر مديران باشد.


وي افزود: بيست و هفتم ارديبهشت ماه كه به نام استاد فرزانه و متخصص اين حوزه، پروفسور كاظم معتمدنژاد كه از مشاهير و مفاخر ارزشمند خراسان جنوبي هستند، به نام “روز ارتباطات و روابط عمومي” نامگذاري شده است، بهانه اي است براي تبريك و خدا قوت به همه تلاشگران عرصه خطير ارتباطات و تبيين جايگاه واقعي روابط عمومي ها.


آرامجو گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومي را به همه فعالين، تلاشگران و هنرمندان اين عرصه تبريك و شادباش عرض مي نمايم و اميدوارم مسئولين روابط عمومي با تقويت دانش و مهارت تخصصي و حرفه اي و با استفاده از فناوري هاي نوين و نيز برقراري ارتباط موثر و سازنده با رسانه ها بعنوان ابزار ارتباطات، به صورت هنرمندانه و خلاقانه در جهت پاسخگويي و اطلاع رساني شفاف و شناسايي و تلاش درجهت براورده ساختن انتظارات مردمي و رفع نقاط ضعف عملكردي سازمان، در جامعه اميدآفرين بوده و مديران محترم سازمان ها نيز با درك جايگاه واقعي روابط عمومي و استفاده از تمام ظرفيت بي نظير اين حوزه براي توسعه كمي و كيفي اطلاع رساني و پاسخگويي شفاف به جامعه و تقويت همدلي، اعتماد، همراهي و خدمت رساني به مردم موفق و مويد باشند.