درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38464صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 - 03:07
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران: روابط عمومی یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان محسوب می شود
علیرضا طالبی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی گفت: نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| علیرضا طالبی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی گفت: نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش شارا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا طالبی ، رئیس اداره روابط عمومی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در عصر حاضر، روابط عمومی و ارتباطات در نقش بازوی فکری نظام تعلیم و تربیت، سهمی به سزا و بی نظیر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان آموزش و پرورش دارد؛ زیرا با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه این نهاد عظیم را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد. ما روابط عمومی را یک هنر فاخر می دانیم که در آن، ارتباط متقابل و سازنده، نقشی کلیدی دارد و هدف متعالی اش، جلب اعتماد جامعه محسوب می شود.

نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد؛ لذا با عنایت به تنوع و گستره بی بدیل فعالیت در دستگاه با عظمت آموزش و پرورش، به روابط عمومی قوی، خلاق، پرتلاش و دارای سعه صدر نیازمند است تا با بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، با دانش ارتباطات و تقویت جایگاه خود، به نظام مدیریتی کشور یاری رساند.

امیدوارم اهالی روابط عمومی شهرستان ها و مناطق استان که نیروهایی جوان، خوش فکر و آینده نگر هستند، با تمام توان برای نیل به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش بکوشند و با رعایت اصول شفافیت، صداقت و صراحت در گفتار و کردار و با پرهیز از تملق گویی، ایفاگر نقش ارزنده خود باشند.

در آستانه 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن ابراز قدردانی از تلاش های خواهران و برادران شاغل در روابط عمومی و با پیشکش بهترین تبریک ها و شادباش ها به محضر این عزیزان، دست‌آوردهای خانواده بزرگ ارتباطات آموزش و پرورش را ارج می نهم و توفیق روزافزون تمامی نقش آفرینان حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی را آرزومندم .



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد