درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:14   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38464صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 16:19
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران: روابط عمومی یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان محسوب می شود
علیرضا طالبی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی گفت: نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| علیرضا طالبی در پیامی به مناسبت روز روابط عمومی گفت: نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش شارا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علیرضا طالبی ، رئیس اداره روابط عمومی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی به شرح زیر صادر کرد.

در عصر حاضر، روابط عمومی و ارتباطات در نقش بازوی فکری نظام تعلیم و تربیت، سهمی به سزا و بی نظیر در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان آموزش و پرورش دارد؛ زیرا با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه این نهاد عظیم را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد. ما روابط عمومی را یک هنر فاخر می دانیم که در آن، ارتباط متقابل و سازنده، نقشی کلیدی دارد و هدف متعالی اش، جلب اعتماد جامعه محسوب می شود.

نامگذاری یک روز به نام روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی، جایگاه ویژه ای دارد؛ لذا با عنایت به تنوع و گستره بی بدیل فعالیت در دستگاه با عظمت آموزش و پرورش، به روابط عمومی قوی، خلاق، پرتلاش و دارای سعه صدر نیازمند است تا با بهره گیری از ظرفیت آموزش و پرورش، با دانش ارتباطات و تقویت جایگاه خود، به نظام مدیریتی کشور یاری رساند.

امیدوارم اهالی روابط عمومی شهرستان ها و مناطق استان که نیروهایی جوان، خوش فکر و آینده نگر هستند، با تمام توان برای نیل به ارتقای جایگاه آموزش و پرورش بکوشند و با رعایت اصول شفافیت، صداقت و صراحت در گفتار و کردار و با پرهیز از تملق گویی، ایفاگر نقش ارزنده خود باشند.

در آستانه 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن ابراز قدردانی از تلاش های خواهران و برادران شاغل در روابط عمومی و با پیشکش بهترین تبریک ها و شادباش ها به محضر این عزیزان، دست‌آوردهای خانواده بزرگ ارتباطات آموزش و پرورش را ارج می نهم و توفیق روزافزون تمامی نقش آفرینان حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی را آرزومندم .



 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد