درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 22:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38397صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 10:30
ارتباطات مغز سازمان
رضا حسینی مدیرارتباطات پارس خودرو - آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید این بهترین تعبیری باشه کع می توان برای ارتباطات و روابط عمومی یک سازمان، شرکت و یا یک نهاد بزرگ متصور شد. تعبیری که تمام مصداق های کار حساس و مهم روابط عمومی را در دل خود جای می دهد چرا که ارتباطات همواره می تواند با سیاست گذاری درست به خصوص در شرایط بحرانی، مجموعه را نجات داده و به ساحل آرامش برساند.

 

 امروزه ارتباطات ابزارهای نوینی را در کنار خود می بیند، فعالیت های سنتی روابط عمومی از تبلیغات محیطی تا نصب و چاپ بروشور ، کاتالوگ و بنر و ... حالا در کنار خود رسانه های بیشمار و ریز بین و شبکه های اجتماعی فعال را هم می بینند. شاید گفت همین تازه واردهای عرصه طلاع رسانی هم اکنون بیشتر از دیگر ابزارهای ارتباط جمعی پررنگ و موثر‌واقع می شوند و ارتباطاتی پویا و کارآمد خواهد بود که از این ابزارها به خوبی بهره ببرد.

 

آنچه مسلم است روابط عمومی ها می توانند با ترکیبی از تجربه، دانش و ارتباطات خود فضای آرامی را برای مجموعه خود به ارمغان آورده و همچنین در راستای برندسازی، افزایش بازاریابی و فروش، گستردگی ارتباطات و رفع موانع بیرونی برای پیشبرد اهداف عالی سازمان گام برداشته و نقش کلیدی و مهمی را ایفا کند.


روابط عمومی ها همچنین می توانند با ارتباط موثر و تنگاتنگ با رسانه ها بسیاری از چالشهای مجموعه خود را مدیریت کرده و از گسترش اطلاعات غلط و بی اساس در جامعه جلوگیری کنند، چرا که یک روابط عمومی پویا می تواند مانند مغز یک انسان نقش هدایتگری را داشته باشد.

 

در دنیای امروز روابط عمومی ها هم مانند بسیاری از نهادهای دیگر از جمله تحقیق و توسعه، ارتباطات با مشتریان، خدمات پس از فروش و... در ایران به نسبت کشورهای پیشرفته بسیار مغفول مانده و هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است در صورتی که با داشتن یک روابط عمومی با دانش، خوش ارتباط و توانمند قطعا مسیر رشد و توسعه شرکتها و سازمانها بیبار کوتاهتر و هموار تر خواهد شد.


فراموش نکنیم که عصر، عصر ارتباطات است و بسیار از کارهای نشد با روابط عمومی و اطلاع رسانی صحیح و هدفمند شدنی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد