درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 05:44   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38368صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 12:18
نقش موثر روابط عمومی در اجرا برنامه های راهبردی
حمید رضا خراسانی (کارشناس ارشد مدیریت دولتی) رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان - یکی از نظریه ها مهم در بحث روابط عمومی، جایگاه و نقش موثر این واحد در سازمان و تاثیر گذاری آن در اجرای برنامه های راهبردی سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از نظریه ها مهم در بحث روابط عمومی، جایگاه و نقش موثر این واحد در سازمان و تاثیر گذاری آن در اجرای برنامه های راهبردی سازمان است.


به نظر می رسد همانقدر که یک روابط عمومی موفق می تواند بر افکار عمومی تسلط داشته باشد می تواند به همان اندازه در توسعه و رسیدن به اهداف سازمان، تاثیر گذار باشد.


بدون شک در پیکره بندی یک سازمان ، روابط عمومی ها یکی از اعضای اصلی بدنه سازمان محسوب میشوند و از آنجایی که مستقیماً زیر نظر بالاترین مقام اجرایی سازمان مشغول به فعالیت هستند از اینرو بعنوان ابزارهای کلیدی مدیران ویک عنصر راهبردی در تعامل منطقی و تنگاتنگ با مدیریت و ارائه مشاوره صحیح می توانند در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری در سازمان خود نقش بسیار فعال داشته باشند .


فعالیت های منطقی و هوشمندانه روابط عمومی ها.
تنظیم روابط بین کارشناسان سازمان و افکار عمومی .
اقدامات به موقع و اثر گذار و توجه به توسعه فضای ارتباطی و امکان دسترسی به اطلاعات درون سازمانی.
ایجاد تحرک و شادابی در تمام ارکان های سازمان. حسن خلق ، نرم خویی ، تفکر مثبت ونیک اندیشی
از جمله عوامل مهمی هستند که روابط عمومی موفق می تواند با بکاگیری آنها نقش بسیار تاثیرگذار و کلیدی در رسیدن سازمان به موفقیت داشته باشد.


هر چند در کشورما و سازمان های دولتی هنوز وظایف روابط عمومی ها به خوبی تبیین نشده اما در این میان می توان با خلاقیت و افزایش توانمدی شاغلین روابط عمومی اقدامات مثبتی در این ضمینه انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد