درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 08:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38285صفحه نخست » شنبه، 21 اردیبهشت 1398 - 11:53
افزایش رضایتمندی مردم بااطلاع رسانی صحیح محقق می شود
مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مرتضی حیدری در نشست هفتگی با بخشداران و معاونین ‏فرمانداری، ارائه عملکرد واقعی و خدمات دولت در همه زمینه‌های عمرانی، ‏اقتصادی و فرهنگی را در افزایش رضایت‌ مردم و بالا بردن سرمایه اجتماعی در جامعه به‌عنوان عامل ‏مؤثر دانست.


به گزارش شارا، وی افزود: هراندازه مردم را در جریان روند برنامه‌ها و تصمیمات و اقدامات مشارکت دهیم، قطعاً ‏امید به زندگی افزایش پیدا خواهد کرد.‏


وی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات انجام‌شده در حوزه شهرستان و بخش‌های تابعه قم، این ‏موضوع را مستلزم ارائه برنامه کاربردی از سوی بخشداران دانست و گفت:بخشداران ضمن برقراری ‏تعامل سازنده با ادارات اجرایی به‌عنوان نماینده عالی دولت در بخش، باید در تسریع حل مشکلات مردم و ‏سرعت بخشی به فرآیندهای اداری در سطح بخش اهتمام داشته و پاسخگویی و خدمت بی‌منت به مردم ‏منطقه خود را در دستور کار داشته باشند.‏


فرماندار قم ضمن تأکید بر تلاش بیشتر در سال جدید در ارائه خدمات مطلوب‌تر به روستاها حرکت ‏بخشداران، طبق برنامه مصوب ارائه‌شده، خاطرنشان کرد: ارزیابی کارنامه بخشداران بر اساس تحقق اهداف ‏برنامه در بازه زمانی شش‌ماهه و یک‌ساله است و امیدواریم در سال جدید بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام در ‏بخش‌های تابعه را در حد مطلوبی پیش ببریم و رضایت‌مندی مردم را فراهم سازیم.‏


حیدری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع نقش بسیار مهمی در فرهنگ ‌سازی در جامعه ایفا می‌کند ‏و گاهی اوقات در جامعه مسئله‌ای حساسیت‌برانگیز می‌شود که در صورت توجه به آن و اطلاع‌رسانی صحیح و ‏دقیق و آگاه نمودن مردم نسبت به آن می‌توان جلوی بسیاری ازشایعه سازی‌ها، تشنجات و سوء استفاده‌های ‏احتمالی را گرفت.‏

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد