درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 23:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38187صفحه نخست » جمعه، 13 اردیبهشت 1398 - 08:44
نرم افزار اطلاع رسانی خاموشی ها در قزوین راه اندازی شد
یوسف اینانلو روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این سامانه به منظور رفاه حال مشترکان برق راه اندازی شده و آنها می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی Qazvin-ed.co.ir نرم افزار اطلاع رسانی خاموشی ها را دریافت و بر روی تبلت یا گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نصب کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یوسف اینانلو روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این سامانه به منظور رفاه حال مشترکان برق راه اندازی شده و آنها می توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی Qazvin-ed.co.ir نرم افزار اطلاع رسانی خاموشی ها را دریافت و بر روی تبلت یا گوشی های دارای سیستم عامل اندروید نصب کنند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین،  وی اضافه کرد: در این نرم افزار مشترکان می توانند به ثبت هشت اشتراک با شماره شناسایی و شماره پرونده کنتور اقدام کرده و برای هر یک از این اشتراک ها امکان اعلام خاموشی و قطعی برق را دریافت کنند.


اینانلو همچنین اظهار داشت: روش کار به این شکل است که در صورت بروز خاموشی با برنامه ریزی قبلی یا بدون آن در محدوده اشتراک های ثبت شده به مشترک اطلاع رسانی خواهد شد.


معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: مشترکان می توانند علاوه بر این سامانه با مراجعه به سایت این شرکت در بخش خدمات الکترونیکی ثبت نام کرده و اطلاعات خاموشی ها را از طریق پیامک دریافت نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد