درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38179صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 - 10:19
دیدار جمعی از مدیران نظام بانکی با رئیس قوه قضاییه
جمعی از مدیران نظام بانکی با رئیس قوه قضاییه دیدار کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جمعی از مدیران نظام بانکی با رئیس قوه قضاییه دیدار کردند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، رئیس قوه قضاییه در این دیدار، از تلاش‌های همه کسانی که در حوزه مسائل اقتصادی، پولی و بانکی از جمله در کمک به پروژه ها، حل مشکلات سیل زدگان و پرداخت تسهیلات ازدواج خدمات ارزشمندی ارائه می‌کنند، قدردانی کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: امروز در کشور با چند موضوع مواجهیم که همگی بر آن اتفاق نظر داریم و اختلافی در آن به چشم نمی‌خورد. موضوع اول، وظیفه ای است که همه دستگاه ها در زمینه رونق تولید دارند زیرا معتقدیم راه برون رفت از مشکلات دشمن ساخته نظیر تحریم ها و تهدیدها، تمرکز بر رونق تولید و اشتغالزایی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با درایت و هوشمندی، امسال را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند تا به این ترتیب تمام جهت گیری ها، تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها بر مبنای این امر مهم باشد.

وی سوق دادن حجم بالای نقدینگی در کشور به سمت تولید را دومین نکته مورد اتفاق همگان دانست و افزود: هر چه تسهیلات به سمت تولید برود و از فضای دلالی فاصله بگیرد، قطعا بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه اقدامات نظام بانکی نباید به نحوی باشد که کارآفرین و سرمایه‌گذار از کارآفرینی و سرمایه گذاری خود در کشور پشیمان شود، بر ضرورت اعتبارسنجی دقیق افراد متقاضی تسهیلات و وثایق آنها، حمایت از سرمایه گذاری سالم و تقویت نظارت های درون سازمانی بانک ها برای جلوگیری از فساد تاکید کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه، تاکید کرد: نظام بانکی با همه توان در خدمت رونق تولید است.

دکتر محمد رضا حسین زاده با بیان این که اقتصاد کشور ما بانک محور است، اظهار کرد: نظام بانکی تامین مالی بسیاری از پروژه های زیرساختی و کلان را بر عهده دارد، اما این موضوع مانع از آن نشده که تسهیلات خرد را فراموش کند.

به گفته وی، همه مردم کشور به طور مستقیم یا غیرمستقیم از خدمات نظام بانکی استفاده می کنند و این وظیفه بانک ها را سخت می کند، به طوری که باید در فعالیت ها، جانب همه امور را رعایت کنند.

حسین زاده، معوقات بانکی را یکی از مهم ترین چالش های حال حاضر خواند و ابراز امیدواری کرد با کمک دستگاه قضایی، بدهکاران کلان، هر چه سریع تر دارایی مردم و بانک ها را که نزد آنها حبس شده است، برگردانند.

وی همچنین با تاکید بر این که بانک ملی ایران حداکثر تعامل را با مجموعه قوه قضائیه دارد، گفت: فعالیت دادسرای رسیدگی به جرائم پولی و بانکی که به صورت تخصصی و حرفه ای به پرونده های این حوزه رسیدگی می کند، جای تقدیر دارد.

حسین زاده همچنین گزارشی از عملکرد بانک ها در زمینه های مختلف به ویژه خدمت رسانی به سیل زدگان و نیز خدمات ارائه شده به آموزش و پرورش ارائه کرد.
 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد