درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38113صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 07:26
رضا صدیق: نگاه مثبت به «وبصادر» نشانه‌ای از نتایج عملکرد بانک صادرات ایران و چشم‌انداز پیش‌رو است
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: اقبال دوباره سهامداران به «وبصادر» و روند افزایشی نرخ آن نشانه‌ای از توجه فعالان بازار سرمایه به دستاوردهای بانک در سال ٩٧ و تحلیل مثبت از دورنمای فعالیت‌های این بانک در سال جاری است. در تلاش هستیم که روندی که بانک صادرات ایران در پیش گرفته همچنان روبه رشد باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: اقبال دوباره سهامداران به «وبصادر» و روند افزایشی نرخ آن نشانه‌ای از توجه فعالان بازار سرمایه به دستاوردهای بانک در سال ٩٧ و تحلیل مثبت از دورنمای فعالیت‌های این بانک در سال جاری است. در تلاش هستیم که روندی که بانک صادرات ایران در پیش گرفته همچنان روبه رشد باشد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق کنترل مطالبات در سطح زیر یک درصد، کاهش بهای تمام‌شده پول، افزایش صدور ضمانت‌نامه‌ها، افزایش منابع ارزان قیمت، افزایش سرمایه ٢٠٣ درصدی و تهاتر بیش از ٩٠ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک از دولت با بدهی های بانک به بانک مرکزی را از جمله مهمترین دستاوردهای بانک در سال ٩٧ عنوان کرد و افزود: این نتایج از نگاه سهامداران بانک دورنمانده و روند بهبود این شاخص‌ها در سال ٩٨ نیز ادامه خواهد یافت.


عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: بانک صادرات ایران در تلاش برای تقویت بخش تولید در سال «رونق‌تولید»، طرح «طراوت» را برای حمایت از این بخش ارائه داده که به مناسبت روز کارگر رونمایی خواهد شد. این طرح تمامی حلقه‌های تولید تا مصرف از تامین کننده مواد اولیه تا استفاده کننده نهایی را مورد حمایت قرار می‌دهد که تولید ملی و استمرار آن مهمترین هدف این طرح است.


وی با اشاره به تلاش بانک برای تسهیل امکان بیشتر حضور علاقه‌مندان به طرح «خزانه زرین سپهر» نیز افزود: با دریافت مجوز از بورس کالای ایران، افزایش ظرفیت صدور گواهی سپرده صندوق «خزانه زرین سپهر» تا ٤٢٥ هزار سکه تحقق یافت که ١٥ برابر افزایش ظرفیت برای علاقه‌مندان به گواهی سپرده سکه طلا در بانک صادرات ایران فراهم شده است. با ارائه این محصول جای امنی برای نگاهداری سکه و استفاده از گواهی سپرده آن در معاملات بورس کالا فراهم شده که یکی از ابزارهای معاملات در بازار سرمایه است و اقبال خوبی تاکنون به آن وجود داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد