درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38029صفحه نخست » شنبه، 31 فروردین 1398 - 12:12
مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.


به گزارش شارا، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در روزنامه شهروند از روزنامه‌نگاران این روزنامه که همزمان با وقوع بحران سیل در کشور، در تمام طول ایام نوروز به اطلاع‌رسانی و انتشار روزنامه مبادرت کردند، قدردانی کرد. خدادی در اولین حضور خود در رسانه‌ها، ضمن گفت‌وگوی رودررو با خبرنگاران، به دغدغه‌ها و انتقادات آنها گوش داد.


وی تشکیل انجمن خبرنگاران بحران برای اطلاع‌رسانی بهتر در مواقع بحرانی را بسیار مفید دانست و از حمایت ویژه مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه خبر داد.


خدادی در آسیب‌شناسی وضعیت مطبوعات در کشور نیز گفت: واقعیت امر این است که ما در جریان رسانه با چند مشکل مواجه هستیم که همگی را با همت خود صنف، می توانیم حل کنیم. ما به حضور رسانه بی‌توجهیم. در ماجرای سیل، رسانه‌ها درباره همه چیز نوشته‌اند جز خود رسانه. هیچ عکسی از عکاسی که عکس می‌گیرد، منتشر نمی‌شود، هیچ نکته‌ای درباره کمبودهای رسانه‌ای در زمان بحران نوشته نمی‌شود و... به همه توجه می‌کنیم الا خودمان و نتیجه‌اش این شده است که از تخصصی‌بودن فاصله گرفته ایم.


او در همین زمینه به سه معضل رسانه‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: مثلث مشکلات رسانه ضلعی دارد به‌عنوان اقتصاد رسانه. باید پرسید چرا مردم برای دریافت اطلاعات پول نمی‌دهند اما برای هر کالای دیگری هزینه می‌کنند. قسمت دوم، محتواست. یک روز از رسانه به مخاطب می‌رسیدیم و انحصار وجود داشت و داشتن رسانه، ارزش القی می‌شد اما امروز به مدد تکنولوژی، داشتن رسانه دیگر ارزش نیست. الان فقط محتوای رسانه ارزشمند است. در تولید محتوا ما باید از مخاطب به اطلاعات برسیم، باید با مخاطب و زندگی او همراه شویم. وی اضافه کرد: قسمت سوم هم هویت حرفه ای است. روزنامه‌نگاران باید هویت صنفی و حرفه ای خود را احیا کنند تا شبه‌رسانه‌ها و شبه‌خبرنگاران، فضای حرفه‌ای رسانه را خراب نکنند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اعضای تحریریه روزنامه «شهروند» نیز گفت: «شهروند» اگر بتواند وارد زندگی مردم شود، موفق تر است. وظیفه اصلی هلال‌احمر امدادونجات است و پیشگیری مهمترین سرفصل امدادونجات است. روزنامه شما بهترین فضا برای اطلاع‌رسانی در این حوزه است. «شهروند» می‌تواند محتوایی مناسب مردم و سبک زندگی آنها تولید کند؛ یک روزنامه با رویکرد مسئولیت اجتماعی؛ با محتوایی کاربردی و ساده‌شده در مفاهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد