درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:39   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37967صفحه نخست » سه شنبه، 27 فروردین 1398 - 14:20
چه کالاهایی را نباید به روش آنلاین بخرید؟
پدید آمدن امکان خرید آنلاین، شکل خرید کردن ما را کاملا دگرگون کرده است. چه قصد خرید کتاب داشته باشید و چه هدیه‌ برای تولد، آسان تر است که به یک وبسایت بروید و اجناس را در میان برگه‌های الکترونیک مرور کنید تا اینکه واقعا به فروشگاه‌ها سر بزنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پدید آمدن امکان خرید آنلاین، شکل خرید کردن ما را کاملا دگرگون کرده است. چه قصد خرید کتاب داشته باشید و چه هدیه‌ برای تولد، آسان تر است که به یک وبسایت بروید و اجناس را در میان برگه‌های الکترونیک مرور کنید تا اینکه واقعا به فروشگاه‌ها سر بزنید. اما این به این معنی است که خرید کردن، تنها به اندازه‌ کلیک روی یک دکمه وقت می‌برد و این گاهی دردسرساز است: تنها به خاطر اینکه می‌توانید یک استخر شنا یا یک کیسه‌ 70 کیلویی غذای سگ را آنلاین بخرید، نباید این اجناس را خریداری کنید. در اینجا فهرست کالاهایی را می‌آوریم که برای خریدشان، باید به همان روش قدیمی، حتما به فروشگاه بروید:


لباس عروسی
لباس عروسی، گران ترین لباسی است که یک زن در طول زندگی‌اش می‌خرد. سایت‌های اینترنتی، به‌ویژه آنها که بین‌المللی هستند، با بکارگیری تصاویر جذاب از لباس‌هایی رویایی که عروس در فروشگاه‌های محلی نمی‌یابد، و تخفیف‌های غیرعادی، خانم‌ها را جذب می‌کند. اما فراموش نکنید: اگر قیمت لباس، بیش از حد مناسب و پایین به نظر می‌رسد، این یعنی باید به آن شک کنید.


ساز موسیقی
خرید آنلاین ساز، از دو جهت اشتباه است: نخست آن که سخت است بدون نواختن یک ساز، بفهمیم چه صدایی می‌دهد. بسیاری از موسیقیدانان، ترجیح می‌دهند پیش از خرید یک ساز، آنها را در دست بگیرند و بررسی کنند. نکته دوم این است که سازها بسیار حساس و شکننده هستند و فروشندگان آنلاین، اغلب در بسته‌بندی مناسب دقت نمی‌کنند.


دسته گل
خرید دسته یا سبدگل هدیه‌ای به صورت آنلاین، به قول معروف، آمد و نیامد دارد: گاهی آنچه دریافت می‌کنید، با آنچه سفارش داده‌اید و تصاویری که دیده‌اید، کاملا تطابق دارد، و گاهی نیز عکس‌ها زیبا هستند و بسته‌ دریافتی، زشت. تلاش کنید حضوری گل بخرید. اما اگر قصد خرید آنلاین دارید نیز، سفارش تان را به یک گلفروشی محلی و نام‌آشنا بفرستید.


سبزی و میوه‌ تازه
خرید خواروبار به صورت آنلاین، به شما امکان می‌دهد که در وقت تان بسیار صرفه‌جویی کنید. اما در حالی که خرید وسایل پستوخانه (مانند آرد و شکر و غذاهای کنسروشده) به صورت آنلاین، انتخاب خوبی است، خرید فرآورده‌های تازه، می‌تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند. گزینش و خرید میوه و سبزی، یک تجربه بینایی و لمسی است که حتما باید به صورت حضوری انجام گیرد. در دنیای آنلاین، تعیین اینکه موزهای شما چقدر زرد باشند و یا اینکه سبزی‌هایتان چقدر ترد باشند تا برای چند روز ماندگاری داشته باشند، بسیار دشوار است.


اتومبیل
شمار کمی از رانندگان هستند که از خرید حضوری اتومبیل لذت می‌برند. این کار، یک فرآیند هزینه‌بر و استرس‌زاست و بسیاری از خریداران احساس می‌کنند که توسط فروشندگان تحت فشار قرار می‌گیرند. به همین خاطر، دوری از این همه دردسر و خرید آنلاین، به نظر بسیاری، گزینه‌ای مناسب می‌رسد.


اما دست نگاه دارید: آیا نمی‌خواهید پیش از خرید اتومبیل، آن را دست کم لمس کنید و یا پشت فرمان یک مدل مشابه نشسته و احساس راندن آن را تجربه کنید؟ خرید آنلاین اتومبیل های دست دوم هم البته، مشکلات ویژه‌ خود را دارد: در این مورد شما حتما نیاز دارید که یک مکانیک قابل اعتماد را به محل برده و از سلامت اتومبیل، مطمئن شوید.


لوازم خانگی بزرگ
تصاویر لوازم خانگی در وبسایت‌ها، گاهی بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسند، اما این وسایل معایبی دارند که تنها در صورت حضور در محل، قابل تشخیص هستند. افزون بر این، اطمینان از هماهنگی وسایلی که در اینترنت می‌بینید – مانند یخچال و ماشین لباسشویی– با خواسته‌ها و نیازهایتان، غیرممکن است. خرید لوازم خانگی به صورت حضوری، به شما توان می‌دهد تا پرسش‌هایی را از قبیل روش مصرف و یا دوره‌ گارانتی، از فروشنده بپرسید.


ابزارهای الکترونیکی از مارک‌های ناشناخته
گاهی به نظرتان می‌رسد که می‌توانید گوشی تلفن خود را از یک مارک معروف بخرید، اما متعلقات آن مانند کابل شارژر و غیره را، از برندهای ناشناخته ولی ارزان‌تر تهیه کنید. اما باید به یاد داشته باشید: شارژرها و اتصالات تولید برندهای گمنام، گرچه تخفیفات و قیمت‌های بسیاری خوبی ارائه می‌دهند، اما اکثرا کمی پس از خرید می‌سوزند و خراب می‌گردند. این ابزارها، گاهی به وسایل الکترونیک شما نیز آسیب‌های جدی می‌زنند. اما خرید حضوری می‌تواند تا حدی کیفیت این وسایل را برایتان روشن کند.

 

منبع: http://iranjavan.net

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد