درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 20:52   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29469صفحه نخست » یکشنبه، 24 اردیبهشت 1396 - 11:36
ثبت بیش از 200 شکایت در کمتر از 15 روز
رشد تخلفات کسب‌وکارهای اینترنتی
تنها در دو هفته گذشته شکایت کاربرانی که اقدام به خرید آنلاین از کسب‌وکارهای مجازی کرده‌اند به مرز 259شکایت رسیده که بیش از 200 شکایت از سایت‌های دارای نماد اعتماد بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تنها در دو هفته گذشته شکایت کاربرانی که اقدام به خرید آنلاین از کسب‌وکارهای مجازی کرده‌اند به مرز 259شکایت رسیده که بیش از 200 شکایت از سایت‌های دارای نماد اعتماد بوده است. فروشگاه‌های مجازی در ایران در چند سال اخیر به خوبی در بین کاربران ایرانی محبوبیت یافته‌اند و حالا گفته می‌شود حتی خرید و فروش کالاهای عمده و بزرگی همچون خودرو نیز در این سایت‌ها مشاهده شده است. به این ترتیب انتظار وقوع تخلف در این خصوص دور از ذهن نیست، چنانچه بر اساس آخرین گزارش مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی در خصوص شکایت‌های ثبت شده در این مرکز از تاریخ 2 تا 13 اردیبهشت ماه جاری بیش از 259 شکایت به ثبت رسیده است که از این تعداد بیش از 200 شکایت قابل بررسی بوده‌اند.

 

در این دست از شکایت‌ها بر اساس اعلام این مرکز، شکایت‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند که از سایت‌های دارای نماد به همراه شرح کامل شکایت، شماره سفارش یا کد پیگیری و نام و نام خانوادگی شاکی ارائه شده باشد و شکایت از سایت‌هایی که نماد معتبر ندارند، شکایت‌های بدون درج پیش فاکتور، عدم شفافیت در مورد شکایت و شکایت‌هایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام شده باشد، غیر قابل رسیدگی هستند. در این آمار به ترتیب مغایرت کالا و خدمت تبلیغ شده در وب‌سایت با کالا و خدمات دریافتی با ثبت 87 شکایت و عدم ارائه خدمت یا تحویل کالا یا دیرکرد در تحویل کالا یا خدمات با ثبت 79 شکایت بیشترین شکایت کاربران را تشکیل می‌دهد و عدم بازپرداخت وجه با 38 مورد شکایت در رتبه بعدی مهم‌ترین تخلفات کسب‌وکارهای اینترنتی قرار دارد. در سال‌های اخیر قوانین بسیاری برای نظارت بر کسب‌وکارهای اینترنتی وضع شده است و به همین دلیل مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی شکل گرفت تا یک دستگاه اجرایی مستقیم و ناظر بر عملکرد این شکل جدید از کسب‌وکارها باشد. براساس قوانین، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی موظف است به فروشندگانی که قانونی بودن کسب‌وکار آنها مطابق با دستورالعمل اعطای نماد الکترونیکی احراز شده است، شناسه یا نماد اعتماد الکترونیکی اعطا کند. این مرکز همچنین برای درستی عملکرد در خدمات پرداخت این کسب‌وکارها باید هویت، صلاحیت فروشنده و مالکیت دامنه را احراز کند و همچنین وب سرویس وضعیت نماد اعتماد الکترونیکی را که فعال یا عدم فعال بودن آن را در هر لحظه مشخص می‌کند برای تمامی ارائه دهندگان خدمات پرداخت و تحویل به متمرکزکنندگان فراهم کند. به نظر می‌رسد به تدریج فعالیت این دست از خدمات افزایش یابد و نظارت بر عملکرد آنها نیز نیاز به بازرسی‌های مستمر و دقیق تری دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4044

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد