درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37764صفحه نخست » ادامه مطلب سهشنبه، 17 فروردین 1398 - 07:29
"راهنمای سازمان هواشناسی آمریکا درباره سیل و نکات ایمنی برای ساکنان مناطق سیل‌زده" در صدر مطالب پربازدید تعطیلات نوروزی 1398 شارا (مرتبط با بحران سیل)
"در اطلاع رسانی خدمات به سیل زدگان منصفانه عمل کنید"، "هشدارهای طبیعت ادامه دارد: افزایش بی‌سابقه سطح آب دریاها" و "آخرین اخبار از بحران سیل در کشور/ بیشتر بخوانید/ 12 فروردین" در صدر اخبار و مطالب پربازدید تعطیلات نوروزی 1398شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| "در اطلاع رسانی خدمات به سیل زدگان منصفانه عمل کنید"، "هشدارهای طبیعت ادامه دارد: افزایش بی‌سابقه سطح آب دریاها" و "آخرین اخبار از بحران سیل در کشور/ بیشتر بخوانید/ 12 فروردین" در صدر اخبار و مطالب پربازدید تعطیلات نوروزی 1398شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) قرار دارد.

 

• درسی از بهار/ بیاییم سنگ تمام بگذاریم

• مقاله علمی/ نقش رسانه ها در مدیریت بحران های اجتماعی

• راهنمای سازمان هواشناسی آمریکا درباره سیل و نکات ایمنی برای ساکنان مناطق سیل‌زده

• هشدارهای طبیعت ادامه دارد: افزایش بی‌سابقه سطح آب دریاها

• مشکلات اخبار جعلی سیل در شبکه‌های اجتماعی


• تجربه استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های ارتباطی در مواقع بحرانی

• ادامه امداد رسانی بانک ملی ایران به هموطنان سیل زده

• خبرنگاران خارجی از مناطق سیل زده گلستان بازدید می کنند

• گام‌هایی برای بهبودی بعد از یک فاجعه طبیعی

• مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری خبر داد: راه‌اندازی میز خبر مدیریت بحران شهرستان ساری

• مدیرعامل بیمه کوثر در دیدار از مناطق سیل‌زده تاکید کرد: تسریع در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان


• اعلام آمادگی مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان


• امداد و کمک رسانی به سیل زدگان استان مازندران و گلستان توسط بانک مسکن


• آخرین اقدامات بانک ملی ایران در کمک رسانی به مناطق سیل زده


• بیمه کوثر خدمت‌رسان همیشگی به آسیب‌دیدگان

• آخرین اخبار از بحران سیل در کشور/ بیشتر بخوانید/ 12 فروردین

• اختصاص شماره حساب 77777 بانک سپه برای کمک به همو‌طنان سیل‌زده


• وزیر تعاون: کارگران سیل‌زده مشمول بیمه بیکاری می‌شوند/ وام بلاعوض برای مددجویان بهزیستی مناطق سیل‌زده


• مدیرعامل بانک توسعه تعاون/ پرداخت هزار فقره تسهیلات به سیل زدگان گلستان و مازندران

• در اطلاع رسانی خدمات به سیل زدگان منصفانه عمل کنید


• جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی مدیریت بحران سیلاب تشیکل شد


• همدلی بانک توسعه تعاون با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران

• نگاه علمی و منطقی به سیل‌های ویرانگر شمال

• کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در خوزستان تشکیل شد


• دستور ویژه وزیر ارشاد برای کاهش آلام روحی سیل‌زدگان

• آماده‌باش و هماهنگی سایت‌های نمایشگاهی استان‌ها برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان


• بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب بلوار فردوس و همایون فر


• اعلام شماره حساب ویژه بانک صادرات برای کمک‌ به سیل‌زدگان


• شماره حساب 99999 بانک سپه برای کمک به هموطنان سیل زده

• بازدید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک مسکن از مناطق سیل زده استان گلستان


• آماده باش شعب بیمه میهن در مناطق سیل زده


• مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)

• اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی


• حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور

• استفاده از تمام ظرفیت بانک ملی ایران برای کمک رسانی به مناطق سیل زده

 

• مدیرعامل بانک رفاه: تخصیص۸۵۰۰ فقره تسهیلات پنجاه میلیون ریالی قرض الحسنه و ۸۵۰۰ فقره تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن یکصد و پنجاه میلیون ریالی به هموطنان سیل زده


• محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تاکنون ۲۸ هزار فقره تسهیلات وام به سیل زدگان تخصیص داده شده است


• ۲۸هزار فقره تسهیلات وام به سیل زدگان اختصاص یافت


• بانک توسعه تعاون آماده پرداخت تسهیلات اعتباری بالغ بر ۱۲۵۰میلیارد ریالی به استان‌های سیل زده کشور


• آخرین اقدامات بانک ملی ایران در کمک رسانی به مناطق سیل زده


• ده هزار و پانصد فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله تعمیر مسکن بانک توسعه تعاون برای استان های سیل زده کشور


• امکان مشارکت و همدردی کارکنان بانک توسعه تعاون با سیل زدگان کشور فراهم شد / اعلام شماره حساب توسط بانک توسعه تعاون جهت کمک به سیل زدگان کشور


• ادامه امداد رسانی بانک رفاه کارگران به هموطنان سیل زده
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد