درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37689صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 15:36
در سال جدید/ چگونه می‌توانیم با موفقیت به اهداف‌مان برسیم؟
برای بسیاری از ما سال نو فرصتی است تا به زندگی‌مان بازبنگریم و در جهت تغییر و بهبود آن بکوشیم. پس مانند آنچه تاکنون معمول بوده است، اهدافی را در ذهن‌مان حک می‌کنیم که با گذشت زمانی کوتاه رنگ می‌بازند و از یاد می‌روند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برای بسیاری از ما سال نو فرصتی است تا به زندگی‌مان بازبنگریم و در جهت تغییر و بهبود آن بکوشیم. پس مانند آنچه تاکنون معمول بوده است، اهدافی را در ذهن‌مان حک می‌کنیم که با گذشت زمانی کوتاه رنگ می‌بازند و از یاد می‌روند.
 
 داشتن اهداف مشخص
 
هرچه تصمیم‌های ما مبهم‌تر و نادقیق‌تر باشند، به همان میزان نیز احتمال موفقیت ما در انجام آن‌ها کمتر می‌شود. برای نمونه کسی که می‌خواهد چند کیلو وزن کم کند، نباید با خودش قراری کلی بگذارد که "در سال نو به باشگاه تناسب اندام می‌روم"، بلکه به جای آن باید هدفش این باشد که "حداقل یک‌بار در هفته می‌دوم".
 
 کسب موفقیت با تصور کردن رؤیاها
 
روانشناسان سلامت توصیه می‌کنند که ابتدا خود را از فواید و مضرات اهداف خود آگاه سازید. برای مثال اگر مایلید سیگار را ترک کنید، ابتدا به زندگی‌تان از دریچه نگاه فردی بنگرید که سیگار را مدتهاست ترک کرده است. همین تصور به تنهایی سبب ایجاد حس خوب و مثبتی در ما می‌شود. عکس آن هم البته امکان‌پذیر است. می‌توان تصور کرد که با ادامه مصرف سیگار چه اتفاقی در زندگی برایمان خواهد افتاد.
 
 نوشتن و ثبت اهداف
 توصیه دیگر کارشناسان این است که اهداف خود را با واژه‌های روشن بر روی کاغذ بنویسیم. با این کار احساس تعهد درونی ما افزایش پیدا می‌کند. باور کنید، تکه کاغذی که روی در یخچال می‌چسبانیم، ما را راحت نمی‌گذارد، چون یادآور آن است که برای مثال امروز قرار است ورزش کنیم. دفترچه خاطرات نیز کمک خوبی است، چون روایتی است از موفقیت‌ها و شکست‌های ما.
 
 گام به گام با اهداف واقع‌بینانه
 به گفته کارشناسان نباید اهداف‌مان به باری سنگین برایمان بدل گردند. فرض کنید کسی که تا به حال تحرک چندانی نداشته است، نباید یکباره در دوی ماراتن شرکت کند، بلکه هفته‌ای دوبار پیاده‌روی طولانی و سریع می‌تواند برای او آغاز خوبی باشد. با گام‌های کوچک می‌توان اندک اندک بر عادات قدیمی غلبه کرد و عادات خوب و مفید را جایگزین آن‌ها ساخت.
 
 اهداف‌تان را با دیگران در میان بگذارید
 وقتی تصمیم به انجام کارهایی خوب گرفتید، حتما تصمیم‌تان را با دیگران در میان بگذارید. این کار دو امتیاز دارد: از یکسو دوستان و نزدیکان‌تان شما را در پیشبرد آن حمایت می‌کنند. از سوی دیگر شما نیز به راحتی نمی‌توانید از انجام آن شانه خالی کنید. در یک کلام: جایی برای فریب خود و دیگران باقی نمی‌ماند. کارشناسان حتی توصیه می‌کنند که از شبکه‌های اجتماعی برای تقویت انگیزه‌‌تان بهره ببرید.
 
 نقش تشویق و پاداش در تقویت انگیزه‌ها
 
وقتی هدفی را انتخاب می‌کنید، نه به جنبه‌های منفی آن، بلکه تنها به جنبه‌های مثبت آن بیاندیشید. این کار به عزم ما در رسیدن به اهداف‌مان یاری می‌رساند. هر گام موفقیت‌آمیز ما سزاوار پاداش است. تشویق و پاداش اهمیت بسزایی در تقویت انگیزه و همچنین اعتماد به نفس دارد. حتی کسب موفقیت‌های ناچیز و کوچک در میان راه نیز سبب ترشح دوپامین توسط مغز می‌گردند که به تقویت بیشتر انگیزه‌ها یاری می‌رساند./ وله
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد