درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37610صفحه نخست » شنبه، 3 فروردین 1398 - 02:19
اطلاع رسانی حلقه گمشده
اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.


به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی بدنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند یکی از این دستگاه های هلال احمر است که این روزها برغم پیگیری های زیاد اهالی رسانه هنوز اقدامی برای اعلام برنامه های خود در قالب طرح نوروزی نکرده است.


طرح نوروزی 98 برخی دستگاه های خدماتی و امدادی از 25 اسفند آغاز شده و نهادهای مربوطه هر کدام به سهم خود اطلاعاتی از برنامه های شان در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه می دهند.


دستگاه های امدادی و خدماتی می دانند همکاری و همراهی با رسانه ها، آنها را در پیشبرد برنامه ها و اعلام خدمات شان به مردم کمک می کند پس باید از این بستر به نحو بهتری برای ارائه عملکرد استفاده کنند.


برخی مدیران اجرایی و روابط عمومی ارگان ها و سازمان ها، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری است و کمتر به سمت همکاری با رسانه های نوشتاری و مکتوب می روند حال آنکه تاثیر گذاری این رسانه ها بویژه بدلیل حضورشان در فضای مجازی و در هر زمان و مکان در دسترس بودن بسیار بیشتر است.


امید است مدیران اجرایی بویژه مسئولان روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر مسئولیت های خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد با رسانه ها در انعکاس عملکرد و ارائه برنامه های خود بیشتر همکاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد