درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:09   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37610صفحه نخست » پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 14:55
اطلاع رسانی حلقه گمشده
اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.


به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی بدنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند یکی از این دستگاه های هلال احمر است که این روزها برغم پیگیری های زیاد اهالی رسانه هنوز اقدامی برای اعلام برنامه های خود در قالب طرح نوروزی نکرده است.


طرح نوروزی 98 برخی دستگاه های خدماتی و امدادی از 25 اسفند آغاز شده و نهادهای مربوطه هر کدام به سهم خود اطلاعاتی از برنامه های شان در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه می دهند.


دستگاه های امدادی و خدماتی می دانند همکاری و همراهی با رسانه ها، آنها را در پیشبرد برنامه ها و اعلام خدمات شان به مردم کمک می کند پس باید از این بستر به نحو بهتری برای ارائه عملکرد استفاده کنند.


برخی مدیران اجرایی و روابط عمومی ارگان ها و سازمان ها، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری است و کمتر به سمت همکاری با رسانه های نوشتاری و مکتوب می روند حال آنکه تاثیر گذاری این رسانه ها بویژه بدلیل حضورشان در فضای مجازی و در هر زمان و مکان در دسترس بودن بسیار بیشتر است.


امید است مدیران اجرایی بویژه مسئولان روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر مسئولیت های خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد با رسانه ها در انعکاس عملکرد و ارائه برنامه های خود بیشتر همکاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد