درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 22:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37610صفحه نخست » پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 14:55
اطلاع رسانی حلقه گمشده
اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.


به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی بدنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند یکی از این دستگاه های هلال احمر است که این روزها برغم پیگیری های زیاد اهالی رسانه هنوز اقدامی برای اعلام برنامه های خود در قالب طرح نوروزی نکرده است.


طرح نوروزی 98 برخی دستگاه های خدماتی و امدادی از 25 اسفند آغاز شده و نهادهای مربوطه هر کدام به سهم خود اطلاعاتی از برنامه های شان در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه می دهند.


دستگاه های امدادی و خدماتی می دانند همکاری و همراهی با رسانه ها، آنها را در پیشبرد برنامه ها و اعلام خدمات شان به مردم کمک می کند پس باید از این بستر به نحو بهتری برای ارائه عملکرد استفاده کنند.


برخی مدیران اجرایی و روابط عمومی ارگان ها و سازمان ها، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری است و کمتر به سمت همکاری با رسانه های نوشتاری و مکتوب می روند حال آنکه تاثیر گذاری این رسانه ها بویژه بدلیل حضورشان در فضای مجازی و در هر زمان و مکان در دسترس بودن بسیار بیشتر است.


امید است مدیران اجرایی بویژه مسئولان روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر مسئولیت های خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد با رسانه ها در انعکاس عملکرد و ارائه برنامه های خود بیشتر همکاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد