درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 14:20   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37519صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 24 اسفند 1397 - 16:28
روابط‌عمومی آبفای استان تهران باید الگوی سایر روابط‌عمومی‌ها باشد
مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.

محمدرضا بختیاری افزود: گرچه اهمیت روابط‌عمومی بر کسی پوشیده نیست، اما نوع نگاه مسئولان به این حوزه نیز بسیار اثرگذار است.


او تصریح کرد: اهمیت روابط‌عمومی نزد من به حدی است که برای انتخاب مدیر جدید روابط‌عمومی آبفای استان تهران بیش از انتخاب معاونان شرکت حساسیت به خرج دادم و جمع‌بندی نهایی این انتخاب حدود شش ماه طول کشید.


او تاکید کرد: نمی‌توان کسی را در جایگاه مدیر روابط‌عمومی نشاند که از دل خود مجموعه آب و فاضلاب نبوده و با الفبای روابط‌عمومی آشنا نباشد.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه روابط عمومی خاطرنشان کرد: ایجاد وفاق، هم‌دلی و عِرق سازمانی و جلب اعتماد مردم نسبت به فعالیت‌های سازمان از وظایف حیاتی روابط‌عمومی است.


بختیاری با تاکید بر اهمیت عِرق سازمانی میان همکاران شرکت گفت: زمانی می‌توانیم بگوییم که آبفای استان تهران در بُعد درون‌سازمانی موفق عمل کرده‌ است که حمیت سازمانی را بین همکاران ایجاد کرده باشد؛ به گونه‌ای که دیگر نیاز نباشد به عنوان مثال روی کار تکنیسنی که لوله‌ها را جوش‌ می‌زند نظارت مداوم باشد.


بختیاری با تاکید بر توجه به اثرگذاری فعالیت‌های روابط‌عمومی گفت: از کارهای معمولی که اثرگذاری ندارد بپرهیزید، ایده‌های نو بیاورید، در پی کارهای اثرگذار رسانه‌ای باشید و با زبان هنر با مردم صحبت کنید.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که فرهنگ‌سازی صرفا به معنای برگزاری نشست خبری و برگزاری جشنواره نیست، گفت: روی مباحث روان‌شناسی اجتماعی تمرکز کنید و جست‌وجو کنید با چه شیوه‌هایی می‌توان اعتماد ۱۴ میلیون مشترک آب و فاضلاب استان تهران را به دست آورد.


رئیس هیئت مدیره آبفای استان تهران تاکید کرد: هریک از مدیران شرکت‌‌های آب و فاضلاب استان تهران باید جامعه هدف خود را به‌درستی بشناسند و شیوه‌های ویژه آن جامعه را برای فرهنگ‌سازی به کار ببرند و طبیعی است که شیوه‌ای از فرهنگ‌سازی که برای مردم مناطق شمال تهران درست و بجاست، ممکن است نزد مردم ساکن در شهرهای اطراف تهران حتی ضدارزش تلقی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد