درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37507صفحه نخست » پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 02:01
فیس‌بوک و اینستاگرام برای ساعاتی از دسترس خارج شدند
دو شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در بخش‌هایی از جهان، از جمله اروپا و آمریکا برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دو شبکه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در بخش‌هایی از جهان، از جمله اروپا و آمریکا برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شدند.

شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام از عصر روز چهارشنبه ۲۲ اسفند (۱۳ مارس) به بعد دچار اشکال شدند. فیس‌بوک، پیام‌رسان این شبکه اجتماعی و اینستاگرام در پی این اشکال فنی برای ساعاتی قابل دسترس نبودند.

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند، در این شبکه‌ها پیامی دیده‌اند که می‌گوید، این سایت به منظور "تعمیر و نگهداری" در دست بررسی است.
برخی نیز می‌گویند، این پیام را به هنگام ورود به فیس‌بوک دید‌ه‌اند: «فیس‌بوک به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. فیس‌بوک در حال حاضر در دست یک بررسی ضروری است، اما تو می‌توانی سریعا دوباره وارد شوی.»

هشتگ‌های #facebookdown و #instagramdown در این فاصله به ترند برتر در توییتر و وب‌سایت Down Detecter که مسئول نظارت بر وب‌سایت‌هاست تبدیل شدند. این امر نشان می‌دهد که این شرکت در بخش‌بزرگی از آمریکا، اروپا و در قسمت‌هایی از آمریکای جنوبی و آسیا با مشکل روبرو بوده است.

سخنگوی فیس‌بوک به "یو‌اس‌ای تودی" گفته است: «ما متوجه شده‌ایم برخی از مردم در حال حاضر در دسترسی به اپلیکیشن‌های فیس‌بوک دچار مشکل شده‌اند.»

هنوز روشن نیست علت این اختلال چیست. اما او گفت: «ما در تلاشیم تا این مسئله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل و فصل کنیم.»

به نظر نمی‌رسد که واتس‌اپ که فیس‌بوک صاحب آن است از این مشکل متأثر شده باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد