درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:44   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37505صفحه نخست » پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 01:58
به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد
شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
 
 از اکتبر ۲۰۱۸، شرکت سوئدی کاریابی «تی ان جی» از یک ربات با هوش مصنوعی برای انتخاب گزینه ها بهره می برد. این ربات، که «تنگای» نام دارد تا امروز مسئول طراحی سوالات مصاحبه شغلی بود، ولی از مه ۲۰۱۹، وظیفه مصاحبه با متقاضیان کار را بر عهده خواهد گرفت.
 
 هدف از طراحی چنین رباتی، مقابله با قضاوت‌ها و پیش داوری‌هایی شخصی در مصاحبه‌های شغلی است.
 
 در این مصاحبه‌ها، ربات که تنها سر و گردن دارد، روبروی متقاضی می‌نشیند و از او سوال می‌پرسد. واکنش‌های صورت این ربات، با الهام از حالت چهره انسان طراحی شده است تا مصاحبه شونده احساس راحتی کند.
 
 ولی برخلاف یک مصاحبه کننده واقعی که ممکن است تحت تأثیر پیش داوری‌های ناخودآگاه ذهنش متقاضیان را بسنجد، «تنگای» بدون توجه به نژاد و جنسیت و ملیت سوال می‌کند و با همه یکسان برخورد می‌کند. سپس، نتایج مصاحبه را به صورت نوشتاری در اختیار کارفرما می‌گذارد.
 
 طراحان این ربات امیدوارند در آینده بتوانند رباتی خلق کنند که خودش بتواند در مورد استخدام افراد تصمیم بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد