درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:42   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37505صفحه نخست » پنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 02:34
به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد
شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
 
 از اکتبر ۲۰۱۸، شرکت سوئدی کاریابی «تی ان جی» از یک ربات با هوش مصنوعی برای انتخاب گزینه ها بهره می برد. این ربات، که «تنگای» نام دارد تا امروز مسئول طراحی سوالات مصاحبه شغلی بود، ولی از مه ۲۰۱۹، وظیفه مصاحبه با متقاضیان کار را بر عهده خواهد گرفت.
 
 هدف از طراحی چنین رباتی، مقابله با قضاوت‌ها و پیش داوری‌هایی شخصی در مصاحبه‌های شغلی است.
 
 در این مصاحبه‌ها، ربات که تنها سر و گردن دارد، روبروی متقاضی می‌نشیند و از او سوال می‌پرسد. واکنش‌های صورت این ربات، با الهام از حالت چهره انسان طراحی شده است تا مصاحبه شونده احساس راحتی کند.
 
 ولی برخلاف یک مصاحبه کننده واقعی که ممکن است تحت تأثیر پیش داوری‌های ناخودآگاه ذهنش متقاضیان را بسنجد، «تنگای» بدون توجه به نژاد و جنسیت و ملیت سوال می‌کند و با همه یکسان برخورد می‌کند. سپس، نتایج مصاحبه را به صورت نوشتاری در اختیار کارفرما می‌گذارد.
 
 طراحان این ربات امیدوارند در آینده بتوانند رباتی خلق کنند که خودش بتواند در مورد استخدام افراد تصمیم بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد