درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37505صفحه نخست » چهارشنبه، 22 اسفند 1397 - 22:04
به زودی، شاید یک ربات مسئولیت مصاحبه‌های شغلی را بر عهده بگیرد
شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید در آینده، مردم ناگزیر شوند در مصاحبه‌های شغلی، یک ربات را تحت تأثیر قرار دهند.
 
 از اکتبر ۲۰۱۸، شرکت سوئدی کاریابی «تی ان جی» از یک ربات با هوش مصنوعی برای انتخاب گزینه ها بهره می برد. این ربات، که «تنگای» نام دارد تا امروز مسئول طراحی سوالات مصاحبه شغلی بود، ولی از مه ۲۰۱۹، وظیفه مصاحبه با متقاضیان کار را بر عهده خواهد گرفت.
 
 هدف از طراحی چنین رباتی، مقابله با قضاوت‌ها و پیش داوری‌هایی شخصی در مصاحبه‌های شغلی است.
 
 در این مصاحبه‌ها، ربات که تنها سر و گردن دارد، روبروی متقاضی می‌نشیند و از او سوال می‌پرسد. واکنش‌های صورت این ربات، با الهام از حالت چهره انسان طراحی شده است تا مصاحبه شونده احساس راحتی کند.
 
 ولی برخلاف یک مصاحبه کننده واقعی که ممکن است تحت تأثیر پیش داوری‌های ناخودآگاه ذهنش متقاضیان را بسنجد، «تنگای» بدون توجه به نژاد و جنسیت و ملیت سوال می‌کند و با همه یکسان برخورد می‌کند. سپس، نتایج مصاحبه را به صورت نوشتاری در اختیار کارفرما می‌گذارد.
 
 طراحان این ربات امیدوارند در آینده بتوانند رباتی خلق کنند که خودش بتواند در مورد استخدام افراد تصمیم بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد