درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37465صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 13:13
حمله شدید مربی سابق زاکربرگ به شیرین کاری‌های فیس بوک
یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
 
 به نقل از مشبل، «راجر مکنامی» که در گذشته در فیس بوک سرمایه گذاری کرده و به زاکربرگ هم مشاوره داده بود، وعده تازه رئیس فیس بوک در زمینه تمرکز بر حریم شخصی کاربران و توجه بیشتر به این موضوع را تنها یک اقدام از سوی
روابط عمومی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان توصیف کرد که باعث انحراف از مشکل اصلی این شبکه اجتماعی می‌شود.
 
 وی که در گذشته زاکربرگ را از فروش فیس بوک به یاهو منصرف کرده و «شریل سندبرگ» را به عنوان یکی از مدیران کلیدی فیس بوک منصوب کرده بود، امروزه به یکی از منتقدان جدی این شبکه اجتماعی مبدل شده که از بی توجهی آن در زمینه حفاظت از حریم شخصی و داده‌های خصوصی کاربران به شدت خشمگین است.
 
 او قبلاً در مورد احتمال سو استفاده از فیس بوک برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا توسط کشور‌های خارجی هشدار داده بود. اما زاکربرگ و همکارانش به این اخطار‌ها توجهی نکردند. از نظر وی وعده‌های تازه زاکربرگ در مورد تعهد فیس بوک به رمزگذاری اطلاعات کاربران و احترام به حریم شخصی مردم را نباید چندان جدی گرفت.
 
 وی رمزگذاری اطلاعات کاربران در فیس بوک را تنها حل کننده یک درصد از مشکلات این شبکه اجتماعی دانسته و خواستار اصلاح مدل کسب و کار فیس بوک شده که مبتنی بر ردگیری اطلاعات کاربران و حتی افرادی است که در این شبکه اجتماعی عضویت ندارند. او به صراحت از فیس بوک خواسته که از این کار دست بردارد.
 
 «راجر مکنامی» همچنین از طرح یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای چند تکه شدن برخی غول‌های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و اپل پشتیبانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد