درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37465صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 20 اسفند 1397 - 13:49
حمله شدید مربی سابق زاکربرگ به شیرین کاری‌های فیس بوک
یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مربیان اولیه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در سیلیکون ولی، ضمن حمله شدید به بیانیه تازه این شرکت در مورد حریم شخصی، این کار را شیرین کاری روابط عمومی فیس بوک توصیف کرد.
 
 به نقل از مشبل، «راجر مکنامی» که در گذشته در فیس بوک سرمایه گذاری کرده و به زاکربرگ هم مشاوره داده بود، وعده تازه رئیس فیس بوک در زمینه تمرکز بر حریم شخصی کاربران و توجه بیشتر به این موضوع را تنها یک اقدام از سوی
روابط عمومی برای تأثیرگذاری بر مخاطبان توصیف کرد که باعث انحراف از مشکل اصلی این شبکه اجتماعی می‌شود.
 
 وی که در گذشته زاکربرگ را از فروش فیس بوک به یاهو منصرف کرده و «شریل سندبرگ» را به عنوان یکی از مدیران کلیدی فیس بوک منصوب کرده بود، امروزه به یکی از منتقدان جدی این شبکه اجتماعی مبدل شده که از بی توجهی آن در زمینه حفاظت از حریم شخصی و داده‌های خصوصی کاربران به شدت خشمگین است.
 
 او قبلاً در مورد احتمال سو استفاده از فیس بوک برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا توسط کشور‌های خارجی هشدار داده بود. اما زاکربرگ و همکارانش به این اخطار‌ها توجهی نکردند. از نظر وی وعده‌های تازه زاکربرگ در مورد تعهد فیس بوک به رمزگذاری اطلاعات کاربران و احترام به حریم شخصی مردم را نباید چندان جدی گرفت.
 
 وی رمزگذاری اطلاعات کاربران در فیس بوک را تنها حل کننده یک درصد از مشکلات این شبکه اجتماعی دانسته و خواستار اصلاح مدل کسب و کار فیس بوک شده که مبتنی بر ردگیری اطلاعات کاربران و حتی افرادی است که در این شبکه اجتماعی عضویت ندارند. او به صراحت از فیس بوک خواسته که از این کار دست بردارد.
 
 «راجر مکنامی» همچنین از طرح یکی از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای چند تکه شدن برخی غول‌های فناوری مانند فیس بوک، گوگل و اپل پشتیبانی کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد