درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37008صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 16 بهمن 1397 - 16:24
با نیت خیر آمدم، با وجدان آسوده رفتم...
چهار سال پیش این افتخار نصیب این حقیر شد تا در کسوتِ مدیریت روابط عمومی شرکت بزرگ صنعتی و معدنی گل گهر قرار بگیرم. از همان روز با باوری سترگ و با دلی امیدوار، همه تلاشم را برای ایجاد یک روابط عمومی موثر و پویا در منطقه گل گهر به کار گرفتم تا علاوه بر وظایف درون سازمانی، گل‌گهر را در عرصه‌ عمل به مسوولیت‌های اجتماعی به یک همراه فرهنگی واقعی برای سیرجان و سیرجانی‌ها تبدیل کنم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| چهار سال پیش این افتخار نصیب این حقیر شد تا در کسوتِ مدیریت روابط عمومی شرکت بزرگ صنعتی و معدنی گل گهر قرار بگیرم. از همان روز با باوری سترگ و با دلی امیدوار، همه تلاشم را برای ایجاد یک روابط عمومی موثر و پویا در منطقه گل گهر به کار گرفتم تا علاوه بر وظایف درون سازمانی، گل‌گهر را در عرصه‌ عمل به مسوولیت‌های اجتماعی به یک همراه فرهنگی واقعی برای سیرجان و سیرجانی‌ها تبدیل کنم.

نمی‌گویم معجزه‌ کرده‌ام اما اکنون که به پشت سرم نگاه می‌کنم، مفتخر و خشنودم که در حد توانم و با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی، هدفمند و برنامه‌محور، به لحاظ فرهنگی توانستیم، گل‌گهری متفاوت در اذهان مردم سیرجان خلق کنیم. اگر امروز یک رضایتمندی نسبی بین اهالی رسانه، فرهنگ و هنر سیرجان از گل‌گهر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی وجود دارد، حکایت از یک سعی و تلاش شبانه‌روزی دارد که حتی بیماری و این قلب دمدمی مزاج نیز، سدی در برابر آن ایجاد نکرد. این تلاش، از این باور نشات می‌گرفت که با همه‌ی موانع و محدودیت‌ها، اگر منافع شهر و مردم را به منافع فردی، گروهی و سیاسی، ترجیح بدهی، هنوز هم در این مرزوبوم، خواستن توانستن است.

اینک که شرایط به گونه‌ای رقم خورد تا از روابط عمومی شرکت گل‌گهر استعفا دهم، بر خود لازم دانستم از لطف، همکاری و هم‌یاری همه مدیران ارشد شرکت و همکارانم در گل‌گهر و هم‌چنین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه سیرجان، تشکر و قدردانی کنم و البته از خانواده‌ام که شرایط خاص من در این شغل را پذیرفتند و نبود همیشگی من را با لطف و محبت خود، تحمل کردند.

خون‌دل‌ها خورده شد تا امروز این شرکت در عرصه‌های فرهنگی به گوهری تابان تبدیل شود و صد البته که در این مسیر دشوار، از هجمه‌های ناجوانمردانه‌ رفیقان و رقیبان، بی بهره‌ نبودم. آن‌ها که از هر تلاشی فروگذار نکردند تا راه وحدت را به کج‌راهه زحمت بکشانند تا شاید با پرتاب کردن سنگ‌های ریز و درشت، این قطار به راه افتاده را از حرکت باز بدارند. دست همه‌ی منتقدان بی کینه را که با راهنمایی‌های خود، در راه این مسیر من را کمک کردند، می‌بوسم و بر مخالف خود زنده‌باد می‌فرستم تا این دل بی‌کینه، درس آموز آن‌ها باشد. و نهایت این‌که؛ ما چه می‌دانستیم که غوغای جهان، این همه فارغ دارد، تا به تعجیل امضا نزنیم برگه استعفا را...

با تقدیم احترام؛ ابوذر حلوایی پور، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد