درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36775صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 5 بهمن 1397 - 10:31
کانادا در رتبه نخست جهان / اختصاص رتبه نخست بهترین کیفیت زندگی دنیا در سال 2019 به کانادا
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده در آمریکا، رتبه نخست بهترین سطح کیفی زندگی در دنیا به کانادا اختصاص پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده در آمریکا، رتبه نخست بهترین سطح کیفی زندگی در دنیا به کانادا اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش شارا به نقل از سی تی وی، بنابر گزارش U.S. News and World Report’s 2019 Best Countries، که توسط گروه BAV Group و Wharton School of the University of Pennsylvania تهیه شده است، این گزارش بر اساس نظرسنجی از 20 هزار و 300 نفر در 36 کشور دنیا از جمله در آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا در رابطه با 80 کشور و 65 ویژگی آنها تهیه شده است.

از ویژگی‌های مطرح شده در این نظرسنجی می‌توان به ماجراجویی، شهروندی، نفوذ فرهنگی، کارآفرینی، میراث فرهنگی، کسب و کار آزاد، قدرت و کیفیت زندگی اشاره کرد.

امسال سوئیس برای سومین سال متوالی از نظر بهترین مناطق برای کسب و کار، کیفیت زندگی و نفوذ فرهنگی در بالاترین سطح قرار گرفت.

دان همیلتون،( Dan Hamilton ) از John Hopkins School of Advanced International Studies با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه گفت: این برند بین‌المللی در عین بی طرفی انتخاب شده است.

وجود مراکز و نهادهای بین‌المللی از نظر تاثیرات فرهنگی در این رابطه موثر بوده است. البته برخی معتقدند این کشور نیز بدون مشکل نیست و با مسائلی مانند افزایش محبوبیت جناح راست افراطی و حضور مهاجران مواجه است.
بهترین کشورها برای کالاها و خدمات

5 کشور ژاپن، کانادا، آلمان و انگلستان در این موضوع در بالاترین رده قرار گرفتند. همچنین قدرت برند در کشورهای مختلف نیز از دیدگاه شرکت کنندگان در این نظرسنجی برای انتخاب بهترین کشورها در ارائه کالا و خدمات مورد نظر بوده است.

بر همین اساس بعنوان مثال آلمان در رابطه با خودرو، مراقبتهای سلامتی و دارو، یکی از قابل اعتمادترین کشورها بوده است در حالیکه فرانسه در رابطه با تولید لوازم آراایشی و فشن. ایتالیا نیز از نظر تولید غذا و شراب و ژاپن در رابطه با تکنولوژی و وسایل الکترونیکی.

بر همین اساس کانادا در رابطه با ارائه بهترین کیفیت زندگی و انگلستان در رابطه با بهترین مراکز آموزشی در بالاترین رده قرار گرفته‌اند.


رده‌بندی کشورهای مختلف برای سال 2019
کلی

1-سوئیس
2-ژاپن
3-کانادا
4-آلمان
5-انگلستان
6-سوئد
7-استرالیا
8-ایالات متحده آمریکا
9-نروژ
10-فرانسه
کیفیت زندگی
1-کانادا
2-سوئد
3-دانمارک
شروع یک کسب و کار
1-تایلند
2-هندوستان
3-چین
قدرت طلبی
1-ایالات متحده
2-روسیه
3-چین
زندگی خانم‌ها
1-سوئد
2-دانمارک
3-کانادا
تحصیل
1-انگلستان
2-ایالات متحده
3-کانادا
بازنشستگی راحت
1-نیوزلند
2-سوئیس
3-استرالیا

منبع: https://hodhod.ca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد