درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 16:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36775صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 5 بهمن 1397 - 14:25
کانادا در رتبه نخست جهان / اختصاص رتبه نخست بهترین کیفیت زندگی دنیا در سال 2019 به کانادا
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده در آمریکا، رتبه نخست بهترین سطح کیفی زندگی در دنیا به کانادا اختصاص پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده در آمریکا، رتبه نخست بهترین سطح کیفی زندگی در دنیا به کانادا اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش شارا به نقل از سی تی وی، بنابر گزارش U.S. News and World Report’s 2019 Best Countries، که توسط گروه BAV Group و Wharton School of the University of Pennsylvania تهیه شده است، این گزارش بر اساس نظرسنجی از 20 هزار و 300 نفر در 36 کشور دنیا از جمله در آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آسیا و آفریقا در رابطه با 80 کشور و 65 ویژگی آنها تهیه شده است.

از ویژگی‌های مطرح شده در این نظرسنجی می‌توان به ماجراجویی، شهروندی، نفوذ فرهنگی، کارآفرینی، میراث فرهنگی، کسب و کار آزاد، قدرت و کیفیت زندگی اشاره کرد.

امسال سوئیس برای سومین سال متوالی از نظر بهترین مناطق برای کسب و کار، کیفیت زندگی و نفوذ فرهنگی در بالاترین سطح قرار گرفت.

دان همیلتون،( Dan Hamilton ) از John Hopkins School of Advanced International Studies با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه گفت: این برند بین‌المللی در عین بی طرفی انتخاب شده است.

وجود مراکز و نهادهای بین‌المللی از نظر تاثیرات فرهنگی در این رابطه موثر بوده است. البته برخی معتقدند این کشور نیز بدون مشکل نیست و با مسائلی مانند افزایش محبوبیت جناح راست افراطی و حضور مهاجران مواجه است.
بهترین کشورها برای کالاها و خدمات

5 کشور ژاپن، کانادا، آلمان و انگلستان در این موضوع در بالاترین رده قرار گرفتند. همچنین قدرت برند در کشورهای مختلف نیز از دیدگاه شرکت کنندگان در این نظرسنجی برای انتخاب بهترین کشورها در ارائه کالا و خدمات مورد نظر بوده است.

بر همین اساس بعنوان مثال آلمان در رابطه با خودرو، مراقبتهای سلامتی و دارو، یکی از قابل اعتمادترین کشورها بوده است در حالیکه فرانسه در رابطه با تولید لوازم آراایشی و فشن. ایتالیا نیز از نظر تولید غذا و شراب و ژاپن در رابطه با تکنولوژی و وسایل الکترونیکی.

بر همین اساس کانادا در رابطه با ارائه بهترین کیفیت زندگی و انگلستان در رابطه با بهترین مراکز آموزشی در بالاترین رده قرار گرفته‌اند.


رده‌بندی کشورهای مختلف برای سال 2019
کلی

1-سوئیس
2-ژاپن
3-کانادا
4-آلمان
5-انگلستان
6-سوئد
7-استرالیا
8-ایالات متحده آمریکا
9-نروژ
10-فرانسه
کیفیت زندگی
1-کانادا
2-سوئد
3-دانمارک
شروع یک کسب و کار
1-تایلند
2-هندوستان
3-چین
قدرت طلبی
1-ایالات متحده
2-روسیه
3-چین
زندگی خانم‌ها
1-سوئد
2-دانمارک
3-کانادا
تحصیل
1-انگلستان
2-ایالات متحده
3-کانادا
بازنشستگی راحت
1-نیوزلند
2-سوئیس
3-استرالیا

منبع: https://hodhod.ca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد