درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36639صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 27 دی 1397 - 16:59
کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی در روز شنبه 29 دی ماه در استان خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی در روز شنبه 29 دی ماه در استان خبر داد.
 
 به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک در روابط عمومی در روز شنبه 29 دی ماه در استان خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه با حضور دکتر حمید شکری خانقاه مدیر و برنامه ریز ارتباطی و سخنران کنفرانس های ملی و بین المللی برگزار می شود.
 
 فاطمه آرامجو افزود: این دوره بنا به ضرورت و اهمیت، با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی و سازمان مدیریت صنعتی استان به عنوان دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت تعریف و برگزار خواهد شد.
 
 وی گفت: در این کارگاه، شیوه های هوشمند سازی روابط عمومی، مدل های برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی، استراتژی سازی ارتباطی در روابط عمومی، مدیریت ارتباطات و روابط عمومی بحران، شیوه نامه عملی تدوین برنامه کاربرد ارتباطی در روابط عمومی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی، به اهمیت آموزش های تخصصی و افزایش مهارت های کاربردی نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری این آموزش ها جهت ارتقا و افزایش ظرفیت و توان روابط عمومی ها بسیار ضروری و از برنامه های مستمر این اداره کل می باشد.
 
 آرامجو بیان کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری با اهمیت دادن به موضوع آموزش و بالابردن توان و دانش تخصصی مدیران روابط عمومی و تبیین جایگاه واقعی روابط عمومی ها، نسبت به برگزاری دوره های تخصصی اقدام کرده است.
 
 سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب، یادآور شد: در راستای ارتقاء دانش تخصصی روابط عمومی ها برای استفاده بهینه از فضای مجازی و اراءه گزارش عملکرد به شیوه های نوین، کارگاه آموزشی اصول و فنون تبلیغات در روابط عمومی نیز اخیرا در بیرجند برگزار و تعدادی از روابط عمومی ها، مهارت های لازم را کسب نمودند.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است برگزاری این دوره های اموزشی، برای روابط عمومی ها کاربردی بوده و موجب تسهیل و تخصصی شدن امور ارتباطات و روابط عمومی گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد