درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36531صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 شهریور 1400 - 14:09
آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ ارتباطات‌ چیست؟
سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سنجش‌ رسمی‌ ارتباطات‌ اقدامی‌ است‌ که‌ نشان‌ می‌دهد یک‌ سازمان‌ با چه‌ میزان‌ تأثیرگذاری‌ با مخاطبان‌ مطلوب‌ خود ارتباط‌ برقرار می‌کند.اما اخیراً بسیاری‌ از سنجش‌های‌ ارتباطی‌، گروه‌های‌ دیگری‌ را نیز که‌ عقایدشان‌ بر مخاطبان‌ مطلوب‌ سازمان تأثیرگذار است‌ مورد بررسی‌ قرار می‌دهند.


به‌ عبارت‌ دیگر، چنین‌ سنجش‌هایی‌ اطلاعاتی‌ را در دو سطح‌ فراهم‌ می‌آورد: سطح‌ ادراک‌ عمومی‌ [عامه]‌، و سطحی‌ که‌ این‌ ادراک‌ در آن‌ به‌وسیله‌ رهبران‌ فکری‌ و تصمیم‌گیرندگانی‌ که‌ بیشترین‌ مواضع‌ مهم‌ را در یک‌ حوزه‌ به‌ خصوص‌، صنعت‌ و عموماً در اجتماع‌ اشغال‌ کرده‌اند شکل‌ می‌گیرد[خواص‌]. کسب‌ دانش‌ و اطلاعات‌ در این‌ دو سطح‌ به همان‌ میزان‌ که‌ دست‌اندرکاران‌ روابط عمومی در جست‌وجوی‌ راهنما برای‌ ارتباط‌ با مخاطبین‌ خود هستند روز به‌ روز اهمیت‌ بیشتری‌ پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد