درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36528صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 26 شهریور 1400 - 14:03
محدودیت های روابط عمومی سنتی
دکتر ایلچول کیم - چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| انجمن بازاریابی آمریکا روابط عمومی را این گونه تعریف می­کند: "نوعی مدیریت ارتباطات است که سعی دارد با استفاده از تبلیغات بدون هزینه در رسانه و انواع اطلاع رسانی بدون هزینه بر احساسات، نظر یا عقاید خریداران، مشتریان احتمالی و گروه­های ذی نفع درباره یک شرکت، محصولات و خدمات آن، ارزش یک محصول و خدمات یا فعالیت های یک سازمان تأثیر بگذارد."


تعریفی که در ویکی پدیا از روابط عمومی ارایه شده است این گونه است: "مدیریت جریان اطلاعات میان یک سازمان و مخاطبان آن. روابط عمومی سعی می­کند تا وجهه ای مثبت از یک سازمان یا فرد را برای گروه های ذی نفع آن به تصویر بکشد. فعالیت های معمول در روابط عمومی عبارتند از سخنرانی در کنفرانس ها، بردن جوایز صنعتی، همکاری با مطبوعات و ارتباطات کارمندان."


این تعاریف، منطقی و متعادل به نظر می رسند اما نشان دهنده رویکردی سازمان محور هستند. چه تعداد از ما هنوز باور داریم که می توانیم گروه های مختلف مخاطبان را آن گونه که مایلیم پیش بینی، کنترل یا اداره کنیم؟ برعکس، تغییر مسیر بازار از فروشندگان به سمت خریداران به مصرف کنندگان امکان داده است تا بازار را در کنترل خود داشته باشند.

 

چهارc به جای چهارp بیانگر این واقعیت است. (خواست و نیاز مصرف کننده به جای محصول، هزینه ای قابل پرداخت به جای قیمت، سهولت خرید به جای مکان، ارتباطات به جای ترویج) این واگرایی و همگرایی رسانه ها شرایط "اقتصاد کلان" در صنعت رسانه را فروریخت و برای تک تک افراد این امکان را به وجود آورده است تا رسانه خود را داشته باشند.

 

علاوه بر این، فن آوری ارتباطات از راه دور که توسط اینترنت حمایت می شود، ارتباطات شبکه ای تعاملی را با محتوای مولتی مدیا ممکن می سازد و مهمتر این که ما در حال ورود به بعد چهارم بازاریابی رقابتی می شویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد