درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36387صفحه نخست » جمعه، 14 دی 1397 - 12:00
وزارت ارشاد مسئولیت بیلبورد پرحاشیه را به عهده گرفت
امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.
  

شبکه

اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی، در پی درج مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بیلبوردی با محتوای تبلیغ کنسرت ویژه بانوان، حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منظور تنویر اذهان اعلام کرد:


1- تائید و نظارت بر محتوای تبلیغات اکران شده روی سازه‌های تبلیغاتی طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تهران مسئولیتی درباره محتوا ندارد.


2- بیلبوردهای مذکور در محدوده شهر تهران اکران نشده و طبق اطلاع واصله در مسیری خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران و در حریم راهداری اکران شده است.


وزارت ارشاد مسئولیت را پذیرفت
پس از انتشار این توضیح، وزارت ارشاد مسئولیت قضییه را به گردن گرفت و معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان مسوول محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرشاد کاظمی افزود؛ این گروه مجوز اجرا داشتند پس از این که مراجعه کردند بررسی های اولیه انجام گرفت و ما مجوز برای دو منطقه خارج از تهران در ورودی های تهران صادر کردیم لباس های هنرمندان در رنگ های مختلف بود پس از این که اکران شده بود گزارشی به ما شد که در واقع شبهه ایجاد شده، ما مشاهده کردیم که رنگ لباس ها پر رنگ تره به کانون مربوطه تذکر داده شد و دستور جمع آوری دادیم فقط دو نقطه ورودی در تهران بوده که این طرح در مدت کوتاهی جمع آوری شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد