درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36387صفحه نخست » جمعه، 14 دی 1397 - 11:24
وزارت ارشاد مسئولیت بیلبورد پرحاشیه را به عهده گرفت
امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.
  

شبکه

اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| امروز پس از انتشار خبری مبنی بر نصب یک بیلبورد پرحاشیه در تهران، و پس از آنکه سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد مسئولیت نظارت بر محتوای این بیلبوردها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است این وزارتخانه مسئولیت این ماجرا را پذیرفت.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی، در پی درج مطلبی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع بیلبوردی با محتوای تبلیغ کنسرت ویژه بانوان، حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منظور تنویر اذهان اعلام کرد:


1- تائید و نظارت بر محتوای تبلیغات اکران شده روی سازه‌های تبلیغاتی طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تهران مسئولیتی درباره محتوا ندارد.


2- بیلبوردهای مذکور در محدوده شهر تهران اکران نشده و طبق اطلاع واصله در مسیری خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران و در حریم راهداری اکران شده است.


وزارت ارشاد مسئولیت را پذیرفت
پس از انتشار این توضیح، وزارت ارشاد مسئولیت قضییه را به گردن گرفت و معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان مسوول محتوای بیلبوردهای تبلیغاتی پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهرشاد کاظمی افزود؛ این گروه مجوز اجرا داشتند پس از این که مراجعه کردند بررسی های اولیه انجام گرفت و ما مجوز برای دو منطقه خارج از تهران در ورودی های تهران صادر کردیم لباس های هنرمندان در رنگ های مختلف بود پس از این که اکران شده بود گزارشی به ما شد که در واقع شبهه ایجاد شده، ما مشاهده کردیم که رنگ لباس ها پر رنگ تره به کانون مربوطه تذکر داده شد و دستور جمع آوری دادیم فقط دو نقطه ورودی در تهران بوده که این طرح در مدت کوتاهی جمع آوری شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد