درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36365صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 14 دی 1397 - 02:01
آغاز به کار نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی"
نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان با حضور مسئولان استانی و شهری و نیز مدیران روابط عمومی چند کلانشهر کشور افتتاح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان با حضور مسئولان استانی و شهری و نیز مدیران روابط عمومی چند کلانشهر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه ارتباط مردم با دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای عمومی مناسب نیست، اظهار کرد: مردم از اقدامات دستگاه های حاکمیتی بی اطلاع یا کم اطلاع هستند و از سوی دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز از اقدامات یکدیگر اطلاعی ندارند.

سید مهران عالم‌زاده با بیان اینکه مجموع این موارد باعث انتقادات مهم شده و احساس می‌شود روابط عمومی‌ها کارایی و کارآمدی لازم را ندارند، افزود: با توجه به اینکه در قرن ارتباطات قرار داریم رسالت روابط عمومی باید تبیین شود. اطلاع‌یابی، اطلاع شناسی و در نهایت اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی‌ها است.

وی با بیان اینکه ساختار روابط عمومی‌ها باید از حالت سنتی خارج شود، گفت: در روابط عمومی نوین به دنبال ایجاد ارتباط توسط تمام بخش‌های سازمان هستیم. همچنین در این ساختار باید اخلاق و مسائل حقوقی را سرلوحه کار قرار دهیم.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع گوشی‌های هوشمند و فضای اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی ضرورت دارد برای ساختن به سمت رویکرد نوین در روابط عمومی از هر نوع فن آوری در این حوزه استفاده کنیم تا زمینه تعامل و اطلاع رسانی دوطرفه بین نهاد و مردم ایجاد شود و روابط عمومی فضای اثرگذار و اثرپذیری را برای دستگاه‌ها فراهم کند.

عالم زاده اظهار کرد: شهرداری‌ قطعا یکی از دستگاه‌هایی است که در تمام حوزه‌ها از جمله ساخت و ساز، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشتی و... باید کار کند و با تمامی اقشار جامعه در ابعاد مختلف سر و کار داشته باشد، بنابراین لازم است این نهاد ضریب نفوذ خود را میان مردم افزایش دهد و از نظرات آنها در اداره امور شهر بهره‌مند شود، این مهم محقق نخواهد شد مگر با ایجاد روابط عمومی‌ای که از فناوری‌های نوین استفاده کند.

به گزارش ایمنا، این نمایشگاه از ۱۲ دی‌ماه به مدت سه روز و در بازار موبایل کرمان برپا است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد