درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 21:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36365صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 دی 1397 - 14:37
آغاز به کار نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی"
نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان با حضور مسئولان استانی و شهری و نیز مدیران روابط عمومی چند کلانشهر کشور افتتاح شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نخستین نمایشگاه ملی "فناوری‌های نوین روابط عمومی" در کرمان با حضور مسئولان استانی و شهری و نیز مدیران روابط عمومی چند کلانشهر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ شهردار کرمان در این مراسم با بیان اینکه ارتباط مردم با دستگاه‌های حاکمیتی و نهادهای عمومی مناسب نیست، اظهار کرد: مردم از اقدامات دستگاه های حاکمیتی بی اطلاع یا کم اطلاع هستند و از سوی دیگر دستگاه‌ها و نهادها نیز از اقدامات یکدیگر اطلاعی ندارند.

سید مهران عالم‌زاده با بیان اینکه مجموع این موارد باعث انتقادات مهم شده و احساس می‌شود روابط عمومی‌ها کارایی و کارآمدی لازم را ندارند، افزود: با توجه به اینکه در قرن ارتباطات قرار داریم رسالت روابط عمومی باید تبیین شود. اطلاع‌یابی، اطلاع شناسی و در نهایت اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی‌ها است.

وی با بیان اینکه ساختار روابط عمومی‌ها باید از حالت سنتی خارج شود، گفت: در روابط عمومی نوین به دنبال ایجاد ارتباط توسط تمام بخش‌های سازمان هستیم. همچنین در این ساختار باید اخلاق و مسائل حقوقی را سرلوحه کار قرار دهیم.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به تنوع گوشی‌های هوشمند و فضای اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی ضرورت دارد برای ساختن به سمت رویکرد نوین در روابط عمومی از هر نوع فن آوری در این حوزه استفاده کنیم تا زمینه تعامل و اطلاع رسانی دوطرفه بین نهاد و مردم ایجاد شود و روابط عمومی فضای اثرگذار و اثرپذیری را برای دستگاه‌ها فراهم کند.

عالم زاده اظهار کرد: شهرداری‌ قطعا یکی از دستگاه‌هایی است که در تمام حوزه‌ها از جمله ساخت و ساز، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشتی و... باید کار کند و با تمامی اقشار جامعه در ابعاد مختلف سر و کار داشته باشد، بنابراین لازم است این نهاد ضریب نفوذ خود را میان مردم افزایش دهد و از نظرات آنها در اداره امور شهر بهره‌مند شود، این مهم محقق نخواهد شد مگر با ایجاد روابط عمومی‌ای که از فناوری‌های نوین استفاده کند.

به گزارش ایمنا، این نمایشگاه از ۱۲ دی‌ماه به مدت سه روز و در بازار موبایل کرمان برپا است.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد