درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36294صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 9 مرداد 1400 - 07:24
چهار نکته برای بهبود و توسعه روابط عمومی
توسعه روابط عمومی زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی قوی و موثر دارید تا به کسب‌وکارتان جهت داده و به اهداف موردنظر برسید و اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده و از نتایج آن می‌توانید برای افزایش کارایی و تقویت کسب‌وکار و همچنین انسجام عناصر و اجزای حیاتی توسعه موفق استفاده کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه چیزی نیست که یک‌شبه اتفاق بیافتد. نیاز به یک برنامه دقیق دارد تا مطمئن شوید که در نهایت به موفقیت دست‌ می یابید.

 

در زیر گام‌های ضروری برای موفق شدن در کسب‌وکارتان آمده است:


مرور برنامه‌ها


قبل از اینکه برای آینده برنامه‌ریزی کنید، نیاز دارید تا به درک عمیقی از موقعیت فعلی تان برسید و اینکه سازمان و شرکت تان چگونه عمل کرده است.
• آیا به هدف‌هاش رسیده‌ است؟
• کدام‌یک از استراتژی‌های روابط عمومی موفق بوده؟
• چه بازخوردی از مشتریان گرفته‌؟
• چه تغییری را مشتریان پیشنهاد داده‌اند؟
• وب‌سایت آنالیتیکس را مرور کنید. کدام صفحه بیشترین فعالیت را داشته و برعکس کدام‌یک زیاد موفق نبوده‌اند؟
• تحلیل و بررسی رسانه‌های اجتماعی را مرور کنید. کدام پست بیشترین توجهات را جلب کرده و به اشتراک گذاشته‌شده است؟


شناسایی فرصت‌های جدید


بامطالعه اینکه شرکت تان چگونه عمل کرده است شما خواهید فهمید که چه جاهایی فرصت‌های تان را از دست ‌داده‌اید و چه جاهایی شما می‌توانستید به‌طور مؤثر پیشرفت کنید و سود ببرید.


همچنین بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که رقبای شما چگونه در همین بازه زمانی عمل کرده‌اند. تحقیق شما در شناسایی بهترین راه‌ها برای تشخیص کسب‌وکار شما و حفظ و ایجاد اعتماد به مشتریان به شما کمک خواهد کرد.

 

به بخش های مختلف کسب‌وکارتان فکر کنید


شما باید کسب‌وکارتان را یکپارچه در نظر بگیرید و استراتژی‌های موثری برای تقویت آن طراحی و اجرا کنید. توسعه موفقیت کسب‌وکارتان مستلزم یک همدلی خاص توسط همه افراد درون سازمان است.


سرمایه‌گذاری خردمندانه در فناوری و خدمات


توسعه کسب‌وکارتان نیازمند برخی سرمایه‌گذاری‌های مالی و انسانی خواهد بود و توجه به این مهم این حس را به وجود خواهد آورد که شما کارهایی که تخصص ندارید را به افراد اهل فن می سپارید.


توسعه روابط عمومی زمان‌گیر خواهد بود. شما نیاز به یک استراتژی قوی و موثر دارید تا به کسب‌وکارتان جهت داده و به اهداف موردنظر برسید و اگر تحقیقات کاملی داشته باشید شکاف‌های موجود در بازار را شناسایی کرده و از نتایج آن می‌توانید برای افزایش کارایی و تقویت کسب‌وکار و همچنین انسجام عناصر و اجزای حیاتی توسعه موفق استفاده کنید.

 

مترجم- سیاوش روزی
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد