درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36117صفحه نخست » یکشنبه، 25 آذر 1397 - 13:52
با حذف آگهی های دولتی: چرخ رسانه های مکتوب از حرکت خواهد ایستاد
اکبر حیدری با اشاره به حذف آگهی های قوه قضاییه گفت: طبق مفاد قانونی موجود، انتشار آگهی ها از طریق سامانه ابلاغ با مواد ۳۴۳ و ۳۰۲ و ۷۳ قانون آئین دادرسی مدنی تعارض دارد، همچنین به موجب مواد ۶۱۶،۳۴۴، ۱۷۴ و ۳٨۴ قانون دادرسی کیفری نیز تعارض دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اکبر حیدری با اشاره به حذف آگهی های قوه قضاییه گفت: طبق مفاد قانونی موجود، انتشار آگهی ها از طریق سامانه ابلاغ با مواد ۳۴۳ و ۳۰۲ و ۷۳ قانون آئین دادرسی مدنی تعارض دارد، همچنین به موجب مواد ۶۱۶،۳۴۴، ۱۷۴ و ۳٨۴ قانون دادرسی کیفری نیز تعارض دارد.
 
 به گزارش شارا و به نقل از روابط عمومی خانه
مطبوعات استان البرز؛ حیدری در ارتباط با بخشنامه و دستورالعمل مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه در خصوص انتشار آگهی های خروجی شعب دادگستری تصریح کرد: بخشنامه و دستورالعمل مرکز آمار قوه قضاییه با وجود تضاد با روح قانون و تعارض با مواد قانونی که مورد اشاره قرار گرفت نیاز به بررسی مجدد دارد.
 
 وی در ادامه اظهار کرد: عدم انتشار آگهی ها در نشریات مکتوب سبب آسیب جدی مالی به رسانه ها می شود، قبلاً به این موضوع اشاره شده که آگهی ها همانند قلب تپنده رسانه های مکتوب هستند و در صورت حذف این آگهی ها، آسیب غیر قابل جبرانی به نشریات غیر دولتی وارد می گردد.
 
 حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت حذف آگهی ها برای نشریات افزود: از نمایندگان محترم مردم در و دیگر مسئولین ذیربط درخواست می نماییم به دلیل حساسیت این مسئله برای نشریات، به این موضوع ورود کنند تا از باز ایستادن چرخ رسانه های خصوصی جلوگیری کنند.
 
 مدیرعامل خانه مطبوعات در ادامه گفت: طی نوسانات اخیر قیمت ارز و بالا رفتن بی رویه کاغذ، نشریات با مشکلات بی شماری برای چاپ مواجه هستند و بعضاً مجبور به خریداری کاغذ از بازار سیاه هستند، اکنون با قطع آگهی ها و انتشار در سامانه مشکلات رسانه ها چند برابر خواهد شد و احتمال انحلال رسانه های خصوصی بسیار زیاد می گردد.
 
 حیدری در پایان به نقش رسانه ها در انتشار اخبار موثق و تاثیر نشریات مکتوب در اجتماع اشاره کرد و افزود: با پیش رفت و گسترش فضای مجازی و بازنشر اخبار به هیچ وجه تأثیری بر اثرگذاری رسانه های مکتوب نگذاشته است و امروزه شاهد اهمیت رسانه های نوشتاری در جوامع پیش رفته سراسر جهان هستیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد