درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:14   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36097صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 11 مهر 1400 - 10:58
آنچه باید بدانیم!/ تاکتیک ها
هیچ سازمان آگاهی که به ارتباطات راهبردی, مدیریت مساله و موقعیت یابی روابط عمومی می پردازد، چنین کارهایی را به صورت تصادفی یا از روی هوس انجام نمی دهد. این سطح تحلیل به ارزیابی دقیقی از مشکلات و چالشهایی نیاز دارد که هر سازمان که در پی برقراری, حفظ و بهسازی روابط سودمند متقابل با گروههای ذینفع یا جویندگان منافع باشد با آنها روبرو خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تاکتیک ها بخشی از یک سلسله مراتب از عواملی هستند که حرفه روابط عمومی را تعریف می نمایند. می توان در بالای هرم عوامل راهبردی این حرفه، گزینه های اخلاقی، فلسفه های مدیریت، برنامه روابط عمومی و گزینه های برنامه ریزی راهبردی تجاری که نیروی محرک مشاوره روابط عمومی است را قرار داد.

 

هیچ سازمان آگاهی که به ارتباطات راهبردی, مدیریت مساله و موقعیت یابی روابط عمومی می پردازد، چنین کارهایی را به صورت تصادفی یا از روی هوس انجام نمی دهد. این سطح تحلیل به ارزیابی دقیقی از مشکلات و چالشهایی نیاز دارد که هر سازمان که در پی برقراری, حفظ و بهسازی روابط سودمند متقابل با گروههای ذینفع یا جویندگان منافع باشد با آنها روبرو خواهد شد.

 

 اینها می توانند مخاطبان علاقه مند به وضعیت مسایل یا مشتریان, اهداکنندگان یا ذینفعان سازمان باشند.


تاکتیکها ابزاری هستند که کارگزاران برای اجرای راهبرد‌هایی که توسط مدیران, از جمله مدیران روابط عمومی ایجاد شده اند‌, به کار می گیرند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد