درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:28   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36056صفحه نخست » چهارشنبه، 21 آذر 1397 - 14:45
زیرساخت‌های دیجیتالی کلید بقای شرکت‌ها
کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند طی دو دهه آینده تمامی شرکت‌ها مجبور به گذار به سمت دیجیتالی شدن هستند و حتی در این دوره سفرهای دیجیتال برای افزایش کیفیت تجربه مشتریان و کارکنان، شکل خواهد گرفت. شرکت‌هایی که از این مرحله عبور نکنند محکوم‌به نابودی هستند.
  

گذار به دنیای دیجیتال اجتناب‌ناپذیر است
 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند طی دو دهه آینده تمامی شرکت‌ها مجبور به گذار به سمت
 دیجیتالی شدن هستند و حتی در این دوره سفرهای دیجیتال برای افزایش کیفیت تجربه مشتریان و کارکنان، شکل خواهد گرفت. شرکت‌هایی که از این مرحله عبور نکنند محکوم‌به نابودی هستند.

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که همه شرکت‌ها طی ۲۰ سال آینده به‌واسطه یکی از دو شکل متفاوت سفرهای دیجیتال، به سفرهای کار خواهند رفت. به اعتقاد کارشناسان، این سفرها اجتناب‌ناپذیر بوده و به دلیل رقابت بین شرکت‌ها و هزینه‌های کمتر، تنها گزینه پیش روی شرکت‌ها خواهد بود. در حقیقت درباره وقوع این رویدادها هیچ تردیدی وجود ندارد و سؤال تنها درباره زمان وقوع آن‌ها است.

به‌هرحال روی، نتیجه یا خروجی بالقوه این شرایط تنها یک جنبه از دنیای دیجیتال است که برخی مدیران گاهی در مورد آن اشتباه کرده و درک درستی از آن ندارند که درنتیجه پروژه‌های آن‌ها با طرح‌های شکست‌خورده به پایان می‌رسد؛ بنابراین، بیایید تصورات نادرستی را در این حوزه مشخص کرده و به آنچه در مورد سفرهای دیجیتال پرداخته و انواع نتایجی که شرکت‌ها می‌توانند از این تجربه به دست بیاورند مشخص کنیم تا نحوه عملکرد سامانه‌های دیجیتال به تصویر کشیده شود.

هدف و نتایج سفرهای دیجیتال
هدف شرکت‌هایی که سفرهای دیجیتال را انجام می‌دهند، بهبود تجربیات کاربران (مشتریان، کارکنان و شرکا) با استفاده از فنّاوری‌های دیجیتال است. قدرت ارتقاء تجربه مشتریان، کارمندان یا شرکا تا حد زیادی بر نحوه رقابت شرکت‌ها تأثیر می‌گذارد. این تأثیرگذاری به حدی است که شرکت‌ها یا ملزم به انجام آن کار و تسلیم شدن در برابر آن فناوری بوده یا محکوم‌به نابودی هستند.

شرکت‌ها می‌دانند که به‌ناچار نیاز به بهبود این تجربیات برای بقا و تداوم حیات خود خواهند داشت. یک موضوع اصلی که باعث می‌شود سفرهای دیجیتال اجتناب‌ناپذیر باشد، این است که سفرهای دیجیتال فرآیندی است که به‌طور چشمگیری باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها شده و علاوه بر آن افزایش رقابت را در پی دارد.

پروژه‌های دیجیتال: پروژه‌هایی هستند که هزینه‌ها را کاهش و سرعت عمل را بیشتر می‌کنند. این پروژه‌ها از طریق استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال موجب افزایش کیفیت در مدل‌های عملیاتی و تجاری خواهند شد.

تبدیل دیجیتال: برنامه‌هایی که اهداف کسب‌وکار را به‌طورمعمول در حوزه‌های تجربه مشتری، تجربه کارکنان، تجربه شرکا یا مدل‌های کسب‌وکار با استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتالی تغییر می‌دهند، تغییر دیجیتالی تعریف می‌شوند.

پروژه‌های دیجیتال می‌توانند تنها به افزایش ارزش منتهی شده و تحولات دیجیتال می‌تواند ارزش‌های عالی را به دست آورند. برای درک بهتر این تفاوت، می‌توانید شرکت خود را به یک دوچرخه دنده‌ای تشبیه کنید که دارای ۱۰ دنده است و قطعاً اگر این دوچرخه را تبدیل به یک دوچرخه با ۱۲ دنده کنید، عملکرد آن بهبود خواهد یافت. این حالت می‌تواند ارزشمندتر از افزایش ارزش‌افزوده شرکت‌ها باشد.

این کار، سرعت دوچرخه شمارا بهبود قابل‌توجهی می‌دهد، اما محدودیت‌های دوچرخه را به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل تغییر نخواهد داد. حال فرض کنید اگر در شرکت شما، یک موتور روی دوچرخه نصب شود. به‌این‌ترتیب محدودیت‌ها حذف‌شده و ارزش آن وسیله نقلیه بسیار بیشتر خواهد شد. این فرایند یعنی موتوردار کردن دوچرخه کاری متفاوت محسوب شده و می‌تواند به ارزش عالی منجر شود.

در هنگام تبدیل دیجیتال چه اتفاقی می‌افتد؟
بهتر است به‌طور دقیق‌تری به آنچه در تحولات دیجیتال اتفاق خواهد افتاد، بنگریم. در طول ۱۹ ماه گذشته، گروه Everest ۱۲ به مطالعه سفرهای مختلف دیجیتال پرداخته و بر اساس این مطالعات مشخص شد که شرکت‌ها دو وظیفه اصلی را در تحول دیجیتال بر عهده‌ دارند که شامل مونتاژ و ارتقاء یک پلت فرم دیجیتال است.

ترجمه: احسان محمدحسینی
منبع: forbes - سیناپرس

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد