درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35969صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 آذر 1397 - 12:41
مشاور دبیر و سرپرست اداره‌کل هماهنگی امور ستادی کانون های مساجد کشور: حفظ و توسعه ارتباطات انسانی از وظایف روابط عمومی هاست
حجت الاسلام امیر ارزانی گفت: روابط عمومی امروزه از دغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-حجت الاسلام امیر ارزانی گفت: روابط عمومی امروزه از دغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام امیر ارزانی» شامگاه(16 آذر) در دومین گردهمایی مسئولین ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: روابط عمومی امروزه ازدغدغه های اصلی ما است، نگاهی که به روابط عمومی می شود باید نگاهی تاثیرگذار و هدفمند باشد؛ هم چنین ایجاد حفظ و توسعه ارتباطات انسانی به شرط داشتن ارتباطات و اطلاعات از وظایف اصلی روابط عمومی است و این بدان معنا است که شخص اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرده و به دیگران انتقال می دهد.
 
 سرپرست اداره کل هماهنگی امور ستادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید از افراط و تفریط دور باشند، افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری روابط عمومی ها باید اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند، لذا یکی از مهم ترین دغدغه های ما بحث ساختاری در روابط عمومی ها بود که خوشبختانه موفق شدیم در حدود 29 استان کارشناس رسانه و روابط عمومی را مستقر کنیم.
 
 حجت الاسلام ارزانی با بیان این که متاسفانه سایت واحد در دبیر خانه ها نداریم گفت:هفته گذشته در جلسه ای این موضوع را مطرح کردم ولی اگر این اتفاق نیفتاد باید یک پایگاه اطلاع رسانی ایجاد کنیم که بحث روابط عمومی ها سامان دهی شود، هوشمند سازی روابط عمومی در فضای مجازی بسیار دارای اهمیت است و باید تلاش خود را در این زمینه مضاعف کنیم.
 
 مشاور دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اشاره به این که خبر و عکس ابزار روابط عمومی است، ادامه داد: اظهارداشت: نداشتن سناریو برای کار هایی که انجام می شود یک ضعف است زیرا فقط نوشتن خبر کافی نیست ما نیاز به خلاقیت داریم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد