درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 22:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35913صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 13 آذر 1397 - 17:41
بیمه ما
شرکت بیمه "ما" هم اکنون با بیش از40 شعبه و 1000 نماینده در سراسر کشور در انواع رشته های بیمه فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت بیمه " ما " با شماره 407563 در تاریخ 04/13/ 1390 به ثبت رسیده است و در تاریخ 1390/04/15تحت شماره 13763/ 90 پروانه فعالیت خود را در انواع بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت از بیمه مرکزی ایران دریافت کرده است و از آن تاریخ تا کنون توانسته است با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و بهره گیری از کارشناسان متخصص در صنعت بیمه، به جایگاه خوبی در میان شرکت های بیمه دست یابد.

 

شرکت بیمه "ما" هم اکنون با بیش از40 شعبه و 1000 نماینده در سراسر کشور در انواع رشته های بیمه فعالیت می کند و آماده خدمت رسانی به بیمه گزاران محترم است.

موسسان و سهامداران عمده شرکت بیمه " ما " عبارتند از:
شرکت تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت
شرکت تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت
شرکت تعاونی خردمندان صابرعصر
بانک ملت
رکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان
شرکت گروه مالی ملت
شرکت مدیریت سرمایه آتیه خواهان
شرکت پالایشگاه نفت جی
سایر سهامداران حقیقی و حقوقی

وظیفه و رسالت کلی شرکت بیمه "ما "
ارزش آفرینی برای همه ذینفعان و کمک به شکوفایی اقتصاد ملی از طریق ایجاد اطمینان در چرخه فعالیت های اقتصادی کشور.
ارائه خدمات بیمه ای در دو بخش بیمه های زندگی و غیر زندگی در سراسر کشور از طریق ایجاد شبکه توزیع گسترده.
عرضه پوشش های بیمه های خرد با قیمت های ارزان و پوشش های بیمه های کلان با قیمت های رقابتی.
ارزش آفرینی و ایجاد هم افزایی از یکپارچه کردن و گرد آوری حق بیمه ها.
ایجاد تعاملات منطقی و سازنده با نهادهای نظارتی و فعالین صنعت بیمه کشور.

برنامه های شرکت بیمه "ما "
تلاش در جهت توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه.
ارائه مشاوره در امر بیمه گری.
طراحی و ارائه طرحهای نوین بیمه ای و تلاش برای استفاده بیشتر از فناوری های نوین اطلاعات.
جذب و همکاری با نیروهای متخصص و مجرب بیمه ای.
توسعه و گسترش واحدهای شرکت در سطح کشور از طریق تاسیس و راه اندازی شعب.
اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور توسعه فروش بیمه به صورت غیر مستقیم.
همکاری با کارگزاران بیمه.
استفاده وسیع و گسترده از برنامه های آموزشی و تبلیغاتی جهت تحقق برنامه های شرکت

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد