درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 06:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 03:09
روابط عمومی شهرداری خرم آباد عنوان برتر استان را کسب کرد
اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد عنوان برتر روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان لرستان را کسب کرد.
  

مشاور فرهنگی و مطبوعاتی شهردار خرم آباد گفت: اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد در بین کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان عنوان برتر را به خود اختصاص داده است.
شاهین احمدی افزود: طبق بررسی‌های دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان و انجمن روابط عمومی استان شهرداری خرم آباد حائز بهترین رتبه استان در سال جهاد اقتصادی شده است.
احمدی تصریح کرد: کسب این عنوان برای روابط عمومی شهرداری مرکز استان به دلیل تعامل با رسانه‌ها ، اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و موضع گیری‌های منصفانه، شفافیت در تولید خبر، اصلاح الگوی مصرف و... بوده است.
مشاور شهردار افزود: همه روابط عمومی‌های ادارت و نهادها می بایست به پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه‌ها اقدامات مختلف را با زبانی تاثیر گذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند .
احمدی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه و ارتباطات دوسویه با مردم و رسانه‌ها از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست و باید با ارائه گزارش به مردم، آنها را از خدماتی که برای آنها انجام می‌شوند مطلع سازند تا امید و انگیزش شهروندان را برای مشارکت‌های بیشتر بر انگیزند.
وی در انتقاد به عملکرد برخی ادارات در برخورد با رسانه‌ها افزود: روابط عمومی شهرداری همواره با خلوص نیت همکاری صمیمانه‌ای را با ارباب رجوع و رسانه ها داشته است و هیچگاه در برخی کم لطفی‌های برخی رسانه‌ها، از صبر و تامل کوتاهیی ننموده است و در سالهای اخیر نیز بیش از تبلیغات و بزرگنمایی‌های غیر صادقانه، بیشتر توان خود را بر روی فرهنگسازی و ارتقاء دانش شهروندان گذارده و بجای غوغا سالاری‌های بیهوده شفافیت و صداقت را مد نظر داشته است.
احمدی با اشاره به تولید طولانی‌ترین پروژه انیمیشن استان‌، اظهار داشت: پروژه پویانمایی شهرداری مرکز استان با که با اهدف فرهنگسازی و توسط هنرمندان بومی در دست ساخت بود مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته است و آماده بهره برداری توسط صدا و سیمای مرکز لرستان و شبکه ویدئویی خانگی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران


  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد