درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 19:16   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 30 فروردین 1391 - 07:03
روابط عمومی شهرداری خرم آباد عنوان برتر استان را کسب کرد
اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد عنوان برتر روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان لرستان را کسب کرد.
  

مشاور فرهنگی و مطبوعاتی شهردار خرم آباد گفت: اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرم آباد در بین کلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان عنوان برتر را به خود اختصاص داده است.
شاهین احمدی افزود: طبق بررسی‌های دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان لرستان و انجمن روابط عمومی استان شهرداری خرم آباد حائز بهترین رتبه استان در سال جهاد اقتصادی شده است.
احمدی تصریح کرد: کسب این عنوان برای روابط عمومی شهرداری مرکز استان به دلیل تعامل با رسانه‌ها ، اطلاع رسانی دقیق و صادقانه و موضع گیری‌های منصفانه، شفافیت در تولید خبر، اصلاح الگوی مصرف و... بوده است.
مشاور شهردار افزود: همه روابط عمومی‌های ادارت و نهادها می بایست به پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه‌ها اقدامات مختلف را با زبانی تاثیر گذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند .
احمدی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه و ارتباطات دوسویه با مردم و رسانه‌ها از وظایف مهم روابط عمومی‌هاست و باید با ارائه گزارش به مردم، آنها را از خدماتی که برای آنها انجام می‌شوند مطلع سازند تا امید و انگیزش شهروندان را برای مشارکت‌های بیشتر بر انگیزند.
وی در انتقاد به عملکرد برخی ادارات در برخورد با رسانه‌ها افزود: روابط عمومی شهرداری همواره با خلوص نیت همکاری صمیمانه‌ای را با ارباب رجوع و رسانه ها داشته است و هیچگاه در برخی کم لطفی‌های برخی رسانه‌ها، از صبر و تامل کوتاهیی ننموده است و در سالهای اخیر نیز بیش از تبلیغات و بزرگنمایی‌های غیر صادقانه، بیشتر توان خود را بر روی فرهنگسازی و ارتقاء دانش شهروندان گذارده و بجای غوغا سالاری‌های بیهوده شفافیت و صداقت را مد نظر داشته است.
احمدی با اشاره به تولید طولانی‌ترین پروژه انیمیشن استان‌، اظهار داشت: پروژه پویانمایی شهرداری مرکز استان با که با اهدف فرهنگسازی و توسط هنرمندان بومی در دست ساخت بود مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته است و آماده بهره برداری توسط صدا و سیمای مرکز لرستان و شبکه ویدئویی خانگی خواهد بود.

 

منبع: ایلنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد