درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35879صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1400 - 05:39
دست مردم را به گرمی بفشارید
تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.


خوب، حالا بیایید ببینیم چگونه می توان هر چه صمیمانه تر دست دیگران را فشرد. گاهی برای ابراز صمیمت و دوستی بیشتر می توان از هر دو دست استفاده کرد.


با دو دست خود دست آنها را محکم می گیرید و فشار می دهید که در واقع صداقت و صمیمیت خود را نشان می دهید. البته مواظب باشید آنقدر احساساتی نشوید که انگشتان طرف مقابل را له کنید.


شما می توانید با روش خاص خودتان دست بدهید تا خاطره شما ماندگارتر شود. پدربزرگ من همیشه از دو انگشت شصت خود برای دست دادن استفاده می کرد و با فشار دست می داد، به راحتی می شد مهربانی اش را حس کرد. اینکه دست دادن یک کار بسیار رسمی است را فراموش کنید. اتفاقاً هر قدر دست دادن را شخصی تر کنید، در یادها ماندنی تر می شوید.


همیشه در دست دادن پیشقدم شوید. با گفتن اسم خود و پیش آوردن دستتان به طور همزمان، اطمینان بیشتری به طرف مقابل بدهید. حتی می توانید موقع دست دادن با نگاه گرمتان، صداقت و صمیمیت را در چشمان خود به نمایش بگذارید.


نام خود رابه طور کامل بگویید مثلا نگویید:"سلام من دیو هستم از بازار" اگر چه به نوعی دوستانه به نظر می رسد اما در اولین برخورد تاثیر ناخوشایندی دارد و سطح شما را پایین می آورد. بهتر است بگویید "سلام، دیوید سیمپسون مدیر بازاریابی هستم". به این ترتیب بلافاصله از جمع متمایز می شوید و نسبت به دیگران در سطح بالاتری قرار می گیرید.

کلام آخر:
با ادب و اطمینان با مردم دست بدهید و آنها را به لحاظ عاطفی وابسته خود کنید به طوری که همیشه از شما به نیکی یاد کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد