درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:42   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35879صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیسه شنبه، 4 آبان 1400 - 10:09
دست مردم را به گرمی بفشارید
تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا حالا حساب کردید در روز چند بار با دیگران دست می دهید؟ و چند بار صادقانه دست می دهید؟ آیا تا به حال به تاثیر دست دادن با دیگران فکر کرده اید؟ هنگام دست دادن با مردم در واقع حس امنیت و اعتماد را به آنها منتقل می کنید که لازمه آن صداقت شماست. دست دادن انتقال پیام دوستی و صمیمیت است.


خوب، حالا بیایید ببینیم چگونه می توان هر چه صمیمانه تر دست دیگران را فشرد. گاهی برای ابراز صمیمت و دوستی بیشتر می توان از هر دو دست استفاده کرد.


با دو دست خود دست آنها را محکم می گیرید و فشار می دهید که در واقع صداقت و صمیمیت خود را نشان می دهید. البته مواظب باشید آنقدر احساساتی نشوید که انگشتان طرف مقابل را له کنید.


شما می توانید با روش خاص خودتان دست بدهید تا خاطره شما ماندگارتر شود. پدربزرگ من همیشه از دو انگشت شصت خود برای دست دادن استفاده می کرد و با فشار دست می داد، به راحتی می شد مهربانی اش را حس کرد. اینکه دست دادن یک کار بسیار رسمی است را فراموش کنید. اتفاقاً هر قدر دست دادن را شخصی تر کنید، در یادها ماندنی تر می شوید.


همیشه در دست دادن پیشقدم شوید. با گفتن اسم خود و پیش آوردن دستتان به طور همزمان، اطمینان بیشتری به طرف مقابل بدهید. حتی می توانید موقع دست دادن با نگاه گرمتان، صداقت و صمیمیت را در چشمان خود به نمایش بگذارید.


نام خود رابه طور کامل بگویید مثلا نگویید:"سلام من دیو هستم از بازار" اگر چه به نوعی دوستانه به نظر می رسد اما در اولین برخورد تاثیر ناخوشایندی دارد و سطح شما را پایین می آورد. بهتر است بگویید "سلام، دیوید سیمپسون مدیر بازاریابی هستم". به این ترتیب بلافاصله از جمع متمایز می شوید و نسبت به دیگران در سطح بالاتری قرار می گیرید.

کلام آخر:
با ادب و اطمینان با مردم دست بدهید و آنها را به لحاظ عاطفی وابسته خود کنید به طوری که همیشه از شما به نیکی یاد کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد