درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 04:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35768صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 6 آذر 1397 - 10:12
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران: روابط ‎عمومی ضامن حل و فصل مسائل و مشکلات سازمان است
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در دوازدهمین دوره آموزشی مسئولان روابط‎عمومی فرودگاههای کشور در مشهد، عملکرد فعال و مؤثر روابط‎عمومی در زمینه‎های مختلف را ضامن حل و فصل مسائل و مشکلات سازمان و کمک به مدیران عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در دوازدهمین دوره آموزشی مسئولان روابطعمومی فرودگاههای کشور در مشهد، عملکرد فعال و مؤثر روابطعمومی در زمینههای مختلف را ضامن حل و فصل مسائل و مشکلات سازمان و کمک به مدیران عنوان کرد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان خراسان رضوی، یداله آقائیصائم در آغاز دوره آموزشی "اقناع و تبلیغ در روابط عمومی" که صبح امروز، سهشنبه 6 آذر در مشهد آغاز به کار کرد، گفت: این دوره آموزشی به دنبال ایجاد بستر علمی برای بهره‌گیری از روش‌ها و متدهای روز در عرصه روابطعمومی‎‌ها است تا از این طریق بتوان شرکت فرودگاه‎‌ها و ناوبری هوایی ایران را در رسیدن به برنامه‌ها و اهداف کلانش یاری کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی باید بتواند جایگاه خود را در چارچوب دستورالعملهای اداری پیدا کند، گفت: اگر بتوانیم در قالب دستورالعملها کار و نقشآفرینی کنیم خواهیم توانست در کنار عالی‌ترین مقامات شرکت، در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مشارکت کند.


آقائیصائم با تأکید بر اینکه روابطعمومی از ظرفیت بالای برخوردار است، گفت: روابط عمومی در دنیای امروز میتواند به عنوان یک مرجع قابل اعتماد و شفافساز به خوبی خطرات، تهدیدات و فرصت‌ها را پیش‌بینی و گوشزد کند و با عملکرد مؤثر ارتقا دهنده جایگاه سازمان متبوع خود در سطوح داخلی و بینالمللی باشد.


مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نقش روابطعمومیها در حوزههای مختلف سیاستگذاری، فرهنگسازی و درآمدزایی سازمانی، بیان داشت: عملکرد بجا و فعال روابط عمومی ضامن حل و فصل مسائل و مشکلاتی است که در عرصههای مختلف به وجود میآیند و در واقع به مدیران کمک میکند تا از افکارعمومی و نیازهای جامعه هدف آگاه شوند و نسبت به آنان حساس و پاسخگو باشند.


روابط عمومی میتواند با تحلیل و تفسیر موشکافانه مسائل از بروز بحرانها جلوگیری کند

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی، در مقام میزبان برگزاری این دوره، ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت: در جهان امروز که بسیاری از امور متأثر از رسانهها و فضای مجازی است، روابطعمومیها به عنوان زبان گویای هر مجموعه، میتواند با بهرهگیری از هوش و ذکاوت و تخصص خود به تحلیل و تفسیر موشکافانه مسائل بپردازند و با اطلاعرسانی و شفافسازی به موقع امور جاری سازمان خود به مخاطبان و پاسخگویی به آنها از بروز مشکلات و بحرانها جلوگیری کنند و به افراد و رسانههایی که مغرضانه به دنبال سیاهنمایی هستند مجال خودنمایی و اخلال ندهند.

 

محمدباقر قاسمزاده با تأکید بر اینکه عملکرد خوب روابط عمومی میتواند فشار را از روی مدیران بردارد، گفت: روابطعمومیها میتوانند با برقراری ارتباطات قویِ درون و برون سازمانی و تعامل مؤثر و هدفمند با سایر ارگانها و دستگاههای اجرایی و اطلاعرسانی و صدور هوشمندانه اصلاحیهها، جوابیهها و تکذیبیهها نقشآفرینی کنند و خبرهای مسموم را بیاثر سازند تا فشار از روی مدیران برداشته شود و آنان بتوانند بر روی کار و خدمترسانی تمرکز کنند.

 

روابط عمومی نقش انکارناپذیری در توسعه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران فرودگاهها دارد

مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به عنوان مهمان ویژه این مراسم به منظور تبیین جایگاه پدافند غیرعامل در شرکت و راههای نهادینه کردن این مسئله توسط روابطعمومیها گفت: دفتر نظارت بر مقررات فرودگاهی با تشکیل کارگروههایی با عضویت متخصصان بخشهای مختلف شرکت فرودگاهها و با استناد به مقررات، آییننامهها و مستندات در پی فرهنگسازی برای درک عمیق و کاربردی مباحث پدافندغیرعامل در بدنه شرکت است که در این مسیر روابطعمومیها نقش انکارناپذیری دارند و میتوانند به پیشبرد اهداف کمک کنند.


فرشید گلیج با بیان اینکه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اهمیت زیادی برای مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران دارد، گفت: کارشناسان و مسئولان روابطعمومیهای فرودگاهها با استفاده از هنر خود میتوانند در کنار ما به شناسایی و معرفی کاستیها و نقایص و کنترل موانع و رفع آنها بپردازند و در نیل به اهداف استانداردسازی در فرودگاهها کمک زیادی کنند.


وی با بیان اینکه بخش زیادی از سیاستگذاری و تصمیمگیریهای مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به منظور ایمنسازی پروازها در حوزههای هوانوردی و فرودگاهی و فراهم کردن تسهیلات برای ارائه خدمت به مسافران در حیطه الزامات پدافند غیرعامل قرار دارد، گفت: روابطعمومیها میتوانند با اطلاعرسانی و تبلیغ در این حوزه انعکاسدهنده این فعالیتها باشند.

 

همچنین در بخش دیگری از این دوره علی رحمانینیا، معاون اطلاعات و توسعه سیستمهای جامع فرودگاهی، به عنوان مهمان ویژه دیگر این دوره، در نشست مشترک با مسئولان روابط عمومی فرودگاهها با موضوع بررسی مشکلات دسترسی به اینترنت و محدودیتهای موجود، برای تأمین نیازهای روابط عمومی فرودگاهها در مورد دسترسی به فضای مجازی و شبکه اینترنت امن و ایجاد سهولت در پیشبرد امور و تسریع در اطلاعرسانی و پوشش اخبار در آیندهای نزدیک قول مساعد داد.


گفتنی است؛ دوازدهمین کارگاه آموزشی مسئولان روابط عمومی فرودگاههای کشور فردا، چهارشنبه 7 آذر به کار خود پایان خواهد داد.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد